Gå til innhold

tiltrekkende

Fremhevede innlegg

Skrevet

finner du deg selv tiltrekkende

meg selv ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg absolutt ikke.

Skrevet

ja

Skrevet

Både ja og nei, har fine bryster og rumpe og ansikt, ellers har jeg litt for mye fett på magen og halsen.

Gjest scorpius
Skrevet

Ja, faktisk... Men har litt komplekser for de små puppene mine da.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg har deler på kroppen som jeg både elsker og hater, men jeg ser på meg selv som tiltrekkende, til tross for mine mange feil.

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg har deler på kroppen som jeg både elsker og hater, men jeg ser på meg selv som tiltrekkende, til tross for mine mange feil.

Hva er "feil"? :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er forskjellige ting, ingenting jeg har tenkt å ramse opp her, for det er rett og slett ikke noe jeg orker å tenke så mye på. Dagene blir mye bedre hvis jeg fokuserer på det jeg liker med kroppen min :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Oh yeah!

Intensiverer antall besøk på treningssenteret nå utover høsten, blåser av 8 kilo og deretter blir jeg vel som uimotståelig å betrakte :nigo:

Gjest Anjelika
Skrevet

Ja, jeg personlig finner meg selv veldig tiltrekkende. Jeg er en kvinne akkurat etter min smak. Om jeg kunne klonet meg selv hadde jeg gjort det for å ha sex med meg selv.

Skrevet

Absolutt, har også mine skavanker, men ser ikke ut som andre legger merke til dem, så da bryr ikke jeg meg heller!

Skrevet

absolutt ikke. tror ikke jeg kan komme på en eneste ting jeg liker med utseendet mitt... er kvinne,24

Skrevet

Ja! Har langt i fra "perfekt" kropp,men kroppen er ikke alt og ansiktet er veldig pent :)

Er jente

Skrevet

Fornøyd med kroppen og dens form, men ikke ansiktet som helhet, så hvis man ser på kroppen min synes jeg den er tiltrekkende. Ansiktet er altfor barnlig med fregner og litt skjeve tenner.

Skrevet

Er vel opp og ned, som stort sett alle andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...