AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei... Har en kjæreste jeg har vært med i ca. 5 år nå (har vært mye fra og til, men har nå holdt sammen i snart 1 år i strekk). Bor for tiden sammen, og har gjort dette i 2-3 mndr. ca. I sta nevnte han at han traff en jente på jobb. Hun hadde med seg hunden sin. Han hadde visst fortalt denne jenta at han også hadde en hund hjemme (det er MIN hund) og at den trengte en venn, derfor spurte han om navnet hennes og telefonnummeret hennes. Jeg ble mildt sagt litt sjokkert, men valgte å bare smile og la det være. Er dette vanlig? Overreagerer jeg? Hadde det vært meg han spurte hadde jeg tolket det som flørt og at han ville treffe meg videre... Har tidligere hatt problemer med at han er oversnill mot andre, både jenter og gutter. Jenter har hatt en tendens til å misforstå dette og det har ødelagt mye. Har også vært en del episoder hvor han har snakket mye med jenter bak min rygg, og da er det ikke snakk om vanlig prat eller at de visste han hadde kjæreste, i tillegg til at han alltid har sagt at han ikke tør å prate noe særlig med jenter med mindre jeg er der siden han er så sjenert (da har jeg egentlig valget mellom å tro at han løy da, noe som egentlig er klart, eller å tro at det da er noe spesielt med disse jentene han da tør å prate med), så tilliten er ikke på topp fra før. Jeg sitter også med en følelse av at han egentlig ikke vil være sammen med meg, men bare er det av gammel vane... For å toppe det hele er jeg for tiden gravid og føler meg ganske feit, ekkel, sårbar og alt det andre som gjerne følger med...
Gjest Huffsa Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg syntes du overreagerer. Selv om hunden er din på papiret, så bor dere jo sammen og deler på ansvaret? Selv om jeg og eksen ikke bodde sammen, har han flere ganger nevnt MIN hund hvis han har kommet i prat med noen med hund, og foreslått en leke-dag e.l. Har jo da blitt med, men jeg hadde ikke stusset på det, ihvertfall ikke hvis vi bodde sammen. Og du sier jo selv at han sa han hadde en hund hjemme, ikke at "jeg eier en hund, skal de leke sammen en dag"? Han sa jo ikke at det var hans hund, bare at han hadde en hund hjemme i leiligheten..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Jeg syntes du overreagerer. Selv om hunden er din på papiret, så bor dere jo sammen og deler på ansvaret? Selv om jeg og eksen ikke bodde sammen, har han flere ganger nevnt MIN hund hvis han har kommet i prat med noen med hund, og foreslått en leke-dag e.l. Har jo da blitt med, men jeg hadde ikke stusset på det, ihvertfall ikke hvis vi bodde sammen. Og du sier jo selv at han sa han hadde en hund hjemme, ikke at "jeg eier en hund, skal de leke sammen en dag"? Han sa jo ikke at det var hans hund, bare at han hadde en hund hjemme i leiligheten.. Poenget er ikke hvem sin hund det er. Men at han brukte bikkja for å få nummeret til en jente...
Gjest Huffsa Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Poenget er ikke hvem sin hund det er. Men at han brukte bikkja for å få nummeret til en jente... Nei, dersom han brukte bikkja for å få nummeret er det noe annet. Jeg tolket det slik at han faktisk hadde planer om å møte dama, med bikkjene. Derfor mener jeg at det ikke er noen stor sak.
Jinta Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg synes det høres litt mistenksomt ut for å være ærlig. Hadde jeg vært den jenta hadde jeg også trodd han flørtet med meg og at det var meg han egentlig ville ha kontakt med. 5 års kneika er det mange som forhold har og veldig mange greier ikke komme seg over den.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Snakket med moren min om det. Hun sa det var veldig merkelig, men at han også er en veldig merkelig gutt.. Hun mente jeg bare skulle la det være, men ha øynene åpne og sjekke hvem denne jenta er og om han tar kontakt med henne... Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Ja det er nok det beste, ikke noe vits i å hisse seg opp unødig, og spesielt siden du er gravid også. Kan jo hende man sier ting man egentlig ikke mener osv, har hørt gravide kan være hormonelle av og til Men ja følg rådet til moren din og følg med uten at han vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå