Gjest rådvill Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Folkens, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er 27 og for et år siden gjorde min daværende kjæreste det slutt. Helt udramatisk egentlig, men han syntes ikke vi fungerte sammen. Han har vært i et annet, kortvarig forhold dette året, jeg har vært alene. Vi droppet all kontakt i lang, lang tid. Før nå da vi plutselig møttes igjen. Nå tar han stadig kontakt og spør om helt dagligdagse ting - jeg får meldinger og telefoner flere ganger i uken. Han sier IKKE at han savner meg, bare babler i vei om alt og ingenting. Vi har møttes noen ganger og det er åpenbart ligger noe i luften mellom oss, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva. Jeg har fremdeles følelser. Hvordan gå frem for å finne ut hva han mener?
Havbris Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Folkens, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er 27 og for et år siden gjorde min daværende kjæreste det slutt. Helt udramatisk egentlig, men han syntes ikke vi fungerte sammen. Han har vært i et annet, kortvarig forhold dette året, jeg har vært alene. Vi droppet all kontakt i lang, lang tid. Før nå da vi plutselig møttes igjen. Nå tar han stadig kontakt og spør om helt dagligdagse ting - jeg får meldinger og telefoner flere ganger i uken. Han sier IKKE at han savner meg, bare babler i vei om alt og ingenting. Vi har møttes noen ganger og det er åpenbart ligger noe i luften mellom oss, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva. Jeg har fremdeles følelser. Hvordan gå frem for å finne ut hva han mener? Siden du kjenner ham og har hatt et forhold til ham tidligere så er vel like greit å spørre ham?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ta på han. Trekker han seg unna, har du svaret. Dersom han ikke gjør det, ta på han mer.
Classical Gas Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Enig med Havbris! Du må jo nesten bare spørre rett ut. Ikke noe sært ved det, vel..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Ganske sikker på du blir brukt til trøsteklut bare for en periode. Han trenger bare litt anerkjennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå