Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Hva kan jeg se etter på produktet for å vite at det er primer? Det står vel ikke primer på alt som er primer?

Hva er typiske navn det pleier å stå når det er primer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier igrunnen bare å stå Primer. Hvor skal du handle, hvilket merke?

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg ønsker bare å kjøpe meg. Jeg hørte det holder sminken på plass , men har ikke så god peiling på hva som er bra.

Har du tips kanskje?

Skrevet

Jeg anbefaler varmt både primere fra Bodyography, Guerlain og Make Up For Ever, de to sistnevnte er best, men en del dyrere enn alternativet fra Bodyography. Hvis du trenger noe fargekorrigerende, slik jeg gjør, gå for MUFE eller Bodyography, hvis ikke ville jeg kjøpt den fra Gueralin- den har en nydelig, lett konsistens, gir en svært flatterende lysreflekterende effekt, og får makeup til å sitte veldig godt- i tillegg til at den blir lettere å påføre. Finnes i to varianter, en for normal/kombinert og en for tørrere hud. At flasken med de små perlene som blir flytende når du klemmer ut er noe av det lekreste jeg har sett er ingen ulempe.

Ikke nøy deg med de klissete silikon-greiene fra f.eks Bare Minerals og Glo, de er elendige i forhold til de jeg har nevnt over.

Skrevet

tusen takk for tips!

Jeg tror jeg prøver Guerlain :)

Skrevet

tusen takk for tips!

Jeg tror jeg prøver Guerlain :)

Smart jente. ;) Våger å garantere at du blir fornøyd! Og selv om den ikke er spesielt rimelig, er den veldig drøy, jeg rakk ikke bruke opp i nærheten av hele flasken før jeg måtte kaste den fordi den var for gammel.

Skrevet

Hvor kjøper du primeren fra Guerlain, Quirky? Jeg sjekket nettopp eBay, og prisen lå på rundt 450 kr. :forvirret:

Skrevet

Hvor kjøper du primeren fra Guerlain, Quirky? Jeg sjekket nettopp eBay, og prisen lå på rundt 450 kr. :forvirret:

Guerlain er, som mange europeiske merker, ofte grovt overpriset på Ebay, hvis du har en Esthetique-avdeling i nærheten er det like greit å kjøpe den der. :)

Skrevet

Quirky! hjelp! Hva heter den mer den Guerlain primeren?

ts

Skrevet

er det slik den ser ut ? bilde

Skrevet

Jepp, den på bildet er varianten for normal/fet hud. Sjekk linkene mine lenger opp, der står alt du trenger å vite. :)

Skrevet

Denne? http://www.esthetique.no/Merkeguide/Guerlain/3346470406834/

Til 560 kr for 30 ml, bør den funke ganske greit, liksom.

Er den såpass bra at det da vil gå fint å bruke billigere produkter over (som f.eks en blush fra NYX eller Maybelinne? og en foundation fra Clinique)?

Jeg har også hørt mye bra om primeren fra Too Faced? Noen som har prøvd den?

Og kvinneguiden hadde en test av primere for en stund siden, der var det jo elf sin som vant?

Skrevet

Smart jente. ;) Våger å garantere at du blir fornøyd! Og selv om den ikke er spesielt rimelig, er den veldig drøy, jeg rakk ikke bruke opp i nærheten av hele flasken før jeg måtte kaste den fordi den var for gammel.

Prisen i seg selv er veldig høy, og når en da også må kaste mye av det, pga det er for mye i flasken, så blir det veldig uøkonomisk. Tror jeg heller går for 1-2 billigere og bra primere. Det er ikke alltid slik at det dyreste er det beste.

Skrevet

ÅÅ quirky :D Jeg så ikke linkene dine før nå!! Den ser jo helt himmelsk ut den i for normal/tørr hud :D Den må jeg bare ha, litt pga utseende også hehehe.. Får iallefall teste den da, nå har jeg fått studielån så litt må jeg koste på meg selv! :D

ts

Skrevet

Nå lurer jeg litt på hvilken primer du er ute etter :)

Foundation primer eller øyeskygge primer :)

Clarins instant smooth perfecting touch og smashbox photofinish er to flotte foundationprimere ! :)

Skrevet

Idag har jeg kjøpt Guerlain primeren =) =) Skal prøve i morgen! Den ser jo helt nydelig ut! 50 euro.

Skrevet

Prisen i seg selv er veldig høy, og når en da også må kaste mye av det, pga det er for mye i flasken, så blir det veldig uøkonomisk. Tror jeg heller går for 1-2 billigere og bra primere. Det er ikke alltid slik at det dyreste er det beste.

Nå brukte jeg ikke opp flasken fordi jeg ikke brukte sminke så ofte som vanlig perioden jeg hadde den, og fordi jeg er nazi på å hive prodkter som kaaaanskje er i ferd med å gå ut på dato.

Det er ikke alltid slik at det dyreste er det beste, men nå skriver jeg jo at blant alle jeg har prøvd, er den fra Guerlain den beste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...