AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Ene pusen min satt på kjøkkengulvet og brakk seg nå, og hoster opp en liten klatt med oppkast. Den andre katten SPRINTER inn på kjøkkenet og begynner å spise opp oppkastet til søsteren... Er det normalt?! Hvorfor gjør de det? Merker jeg blir litt bekymret, tenk om pus kaster opp jenvlig og jeg ikke oppdager det pga at søsteren spiser det opp!
Mugi-chan Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 (endret) Det er nok normalt Selv har jeg en hund, og når den kaster opp spiser den opp det den har kastet opp. Dette gjør de nok fordi det er fortsatt næring i oppkastet. Det er jo bare mat som har vært på en liten visitt inni kroppen :gjeiper: Men selvfølgelig, vist katten kaster opp gjevnlig er ikke det normalt Endret 30. august 2010 av Mugi-chan
fruBeist Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Det har vi og opplevd med våre. Pusen vi hadde som ble syk i sommer kasta opp av og til. Da var han andre på pletten og ville spise. Men han fikk ikke lov av oss.
Bjartn Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Dette er ganske vanlig, ja. Er vel helst vi mennesker som syns dette er ekkelt. For et dyr vil det være bortkastet næring å la dette ligge. :gjeiper:
Bjartn Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Dette er ganske vanlig, ja. Er vel helst vi mennesker som syns dette er ekkelt. For et dyr vil det være bortkastet næring å la dette ligge. :gjeiper:
Bjartn Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Dette er ganske vanlig, ja. Er vel helst vi mennesker som syns dette er ekkelt. For et dyr vil det være bortkastet næring å la dette ligge. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå