Gå til innhold

Vansker med orgasme hos ny partner

Fremhevede innlegg

Gjest Mann, 34
Skrevet

Hei, håper på noen tips her.. :-/

Jeg har vært sammen med en partner i flere år som hadde veldig lett for å få orgasme. Pleide å stimulere med tung/ hender på klitoris til hun nesten kom. Når vi da hadde samleie og jeg stimulerte klitoris mens jeg f.eks tok henne bakfra, eller med henne sittende oppå meg med ryggen mot, da kom hun virkelig kraftig og kunne ha opptil 8 orgasmer på rad. Hun hadde en virkelig følsom klitoris og kunne lett bli overfølsom, spesielt dersom vi hadde samleie før klitorisstimulering.

Den nye dama får ikke orgasme med meg. Hun er virkelig kåt og en deilig sexpartner, men det virker som om klitoris er veldig lite følsom? Virker knapt som om hun kjenner stimulering der. Hun reagerer mye kraftigere på andre typer stimulering- f.eks av bryster osv.

Jeg tør ikke spør henne om hun i det hele tatt får orgasme- har ikke vært lenge nok sammen. Virker som om hun har stor glede av sex, så det er jo flott, men for meg er dette noe som jeg synes er litt vrient.

Hva tenker dere damer om dette?

Mann, 34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som kvinne tenker jeg at det handler ikke bare om stimulering av kroppen under sex, men hvis jeg ikke føler meg trygg og sikker sammen med mannen, er det ikke nøye hvor kåt jeg er. Jeg kommer ikke og får ikke orgasme uansett.. Gi det litt tid, sørg for å bli helt trygge på hverandre, fyll ut tilliten og stabiliser dere sammen, så tenker jeg det ordner seg.

Med en gang jeg ble trygg på mannen min, så kom orgasmene en etter en annen ;)

Skrevet

Synes du skal spørre henne rett ug hva hun liker..! kanskje du kan sende en flørtende SMS mens hun er på jobb; "Ligger og tenker på deg, vil du skal fortelle meg nøyaktig hva du vil jeg skal gjøre med deg når du kommer hjem;) " eller noe sånt.

Jeg vet jeg ikke snakker BARE for meg selv når jeg sier at veldig mange kvinners orgasme sitter mer mellom ørene enn mellom beina. Selv om vi er kåte er det ikke alltid hjelp i å gå rett på klitoris og tro at det hjelper bare man stimulerer lenge nok. Vi har nok et større behov enn dere menn for å "bygge opp spenningen". Mange av oss har et stort behov for å føle oss sexy, og slapper kanskje ikke så godt av når man først kommer seg til sengs med en mann. Dette betyr ikke at hun ikke synes du er god i senga, at hun ikke er trygg på deg, osv.. Kanskje hun bare trenger tid på å bli bedre kjent med DERE, og deres forhold før hun klarer å slappe 100% av.

Beklager om dette er rotete forklart, men jeg står midt i pannekakestekinga her!:P Synes uansett du bør prøve å spørre henne om hva hun liker. Be henne vise deg hvordan hun liker det! Og kanskje hun synes det er enklere å skrive det, slik som jeg nevnte med den SMSen her oppe..;)

Lykke til!!!:)

Skrevet

Jeg hadde samme problem i begynnelsen da jeg ble sammen med samboeren min. Sexen var fantastisk deilig, og jeg nøt det virkelig, men jeg klarte ikke alltid å komme. Det var ikke noe feil annet enn at jeg ikke klarte å slappe av, og trengte tid til å venne meg til ny partner.

Jeg gadd ikke late som at jeg fikk orgasme når jeg ikke gjorde det, og sa rett ut at "i dag går det ikke for meg, men jeg vil at du skal nyte meg til du kommer, for det tenner meg også". (Og det mener jeg ;) ) Etter noen uker gikk alt så mye bedre, og han er med hånden på hjertet den beste elskeren jeg har hatt. Jeg trengte bare litt tid.

Kan egentlig bare anbefale deg å snakke med henne om det, selv om det kan være litt rart. Istedenfor å spørre "får du orgasme" kan du jo høre hva hun liker ekstra godt, vise henne at du ønsker at du har det bra, og ikke minst: vis henne at du synes hun er deilig! :)

Gjest Mann, 34
Skrevet

...

Jeg vet jeg ikke snakker BARE for meg selv når jeg sier at veldig mange kvinners orgasme sitter mer mellom ørene enn mellom beina. Selv om vi er kåte er det ikke alltid hjelp i å gå rett på klitoris og tro at det hjelper bare man stimulerer lenge nok.

..

Takk for innspill til deg og de andre- setter pris på det! Ja, jeg skjønner det dere skriver. Jeg prøver jo å ikke være overfokusert på dette, regner med det er en rimelig kraftig "turnoff". Sexen er god for meg og hun sier hun har det veldig bra, det eneste er at hun ikke kommer ;-/.

Mann, 39

Gjest gjest igjen
Skrevet

Takk for innspill til deg og de andre- setter pris på det! Ja, jeg skjønner det dere skriver. Jeg prøver jo å ikke være overfokusert på dette, regner med det er en rimelig kraftig "turnoff". Sexen er god for meg og hun sier hun har det veldig bra, det eneste er at hun ikke kommer ;-/.

Mann, 39

Tror du gjør helt rett i å ikke fokusere så altfor mye på det ja!:) Turnoff er det nødvendigvis ikke, men det er 10 ganger vanskligere å få en orgasme når man føler at partneren "forventer" det. Fortell henne hvor deilig hun er, fortell at du liker det hun gjør med deg, fortell at du nyter hele henne! Eller nei, ikke bare fortell det.. VIS det!:) Det har så utrolig mye å si for hvor godt man klarer å slappe av.

Og du skal tro på at hun har det godt! Uhyre sjeldent det går for meg også når jeg har sex, men det betyr overhode ikke at jeg ikke nyter det! :)

Skrevet

Hvorfor dette orgasmejaget? Er det ikke ok å ha det bra sammen på diverse måter, som over tid gjør alle trygge på alle og orgasmen kommer når vedkommende er klar for det?

Gjest Mann, 34
Skrevet

Hvorfor dette orgasmejaget? Er det ikke ok å ha det bra sammen på diverse måter, som over tid gjør alle trygge på alle og orgasmen kommer når vedkommende er klar for det?

Hei! Jo, jeg skjønner det du og andre her skriver og tar det til meg. Takk for det!

For å unnskylde meg litt- husk, jeg var sammen med en partner før som likte orgasmer, som kom lett, kraftig og mange ganger. Jeg er på en måte "opplært" til dette ;-/.

Mann, 34

Skrevet

For hver ny partner må starte fra scratch og lære seg (nesten) "alt" fra starten igjen. Det en liker kjempegodt, har en annen kanskje ikke prøvd en gang. Ikke tenk så mye på hva du gjorde sammen med eller for din forrige kjæreste. Nå er det din nåværende som du skal bli kjent med. I hennes tempo. Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...