Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 (endret) Ser også en del på engelsk versjon på bbc og jeg undrer meg over rar oppførsel. Reagerer på all denne drikkingen som de klarer å gjennomføre på veldig kort tid. Er det ikke maten som er viktigst da? Må en bli beruset også, fire kvelder på rad, for å ha det hyggelig sammen? Mens de venter på maten, går gjestene på "morsom oppdagerferd" rundt i kokkens bosted. De går inn på alle rom, åpner skap og skuffer, og sniffer på klær til og med. Jeg syns de er så utrolig uhøflige! --- Så kommer mitt siste spørsmål til den enkelte her. Når du er på besøk hos folk og må låne badet oppe i andre etasje; åpner du skap og skuffer, samt tar et sveip på soverommet i samme slengen? Er du nyskjerrig og later som om du ikke er det? Eller er det greit å kartlegge hva folk har av privatliv i nattbordskuffen? Huff, jeg gremmes over manglende høflighet hos folk som gjør slikt altså. Og bare så det er sagt: jeg gjør det ikke. Endret 30. august 2010 av Margareth
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Har ikke sett programmet, men ville også reagert... det er rimelig uhøflig i mine øyne å snuse i skap og skuffer, og jeg ville aldri gjort det selv. Det har nok hendt jeg har åpnet et skap på badet for å lete etter f eks dopapir, håndkle e.l, men da prøver jeg faktisk å unngå å se hva folk har i skapet. Jeg har ikke lyst til å vite om evt inkontinens, medisiner mot hemmoroider osv.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg liker å se på matprogram og 4-stjerners middag...men som TS reagerer jeg på enkelte folks uhøflighet. Det som er spennende er når de må ut og handle råvarer, tilberede rettene og så presentere og servere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå