AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 For litt siden tok jeg tog til Oslo. Litt på skrå, et sete foran meg satt ei jente og jobbet på lap`en sin. Hun åpnet bildealbumet sitt og så igjennom alt som var der (stort bilde som fylt hele skjermen), og så kom hun til nakenbildene. Av seg selv og av andre. Skikkelig detaljerte bilder tatt av noen som tydeligvis likte å ta bilder av rubbel og bit. Jeg ble skikkelig overrasket. Tenker folk virkelig ikke over hva de gjør på data, med full kupè rundt seg? Mange fikk ta del i alt hun hadde å vise frem. Folk rundt glodde. Folk som gikk forbi og oppdaget blidene; glodde. Jeg fant det faktisk støtende å måtte forholde meg til hennes og vennenes intime kroker. Kanskje hun viste dem med vilje? Kunne jeg ha latt være å se sa du? Jo, det kunne jeg nok, men det er ikke ok å måtte konsekvent se ut av vinduet og få kink i nakken, eller måtte sitte mange timer med øynene igjen. Folks manglende sans for takt og tone brer om seg og er faktisk ikke ønsket av enkelte av oss.
Eternity Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Sært, ja. Hvis du ble støtt av det, kunne du jo sagt ifra.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Det verste er ikke at hun satt der med bilder av seg selv, men at hun hadde bilder av andre som folk kunne se. Forresten, var hun helt naken, så vagina og alt, eller var de i undertøy?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Jøss, hvor ofte opplever du dette her? Har aldri opplevd at folk er såpass offentlig med bildene på pcen sin. Men høflighet. er det høflig å snike på dataskjermene så lenge som du gjorde,da? Du fikk jo med deg det meste som skjedde, så du La jo ikke bare Merke til at hun hadde pcen såpass åpen. Bare en liten bemerkning! Men jeg synes det er bra sprøtt å se på nakenbilder av seg selv på bussen/toget/offentlig. Hahaha
Gjest Xelle Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Jeg hadde tatt opp mobilen og begynt å filme, zoomet inn på pcn og slikt. Gjort det veldig åpenbart. Kanskje hun hadde reagert da =D
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Ts her. Alle var helt nakne ja. Alt kunne sees på alle bilder. Bl.a. sole og badebilder hvor fotografen lå i vannet og tok bilder av den som skrevet seg opp på land. Når jeg sitter i en liten kupè og skal reise med tog, forventer jeg å kunne se i alle de få retningene som slikt tillater. Første gangen jeg har opplevd dette. Folk flest vet hvor grensene går. Jaha? Så siste anonyme skriver mener at det er mere naturlig at jeg skulle snu meg vekk, enn at damen pakket sammen bildene sine og ventet med å saumfare dem til hun kom hjem til seg selv???
Nique Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Synes kanskje jenta med pc'en kunne ventet med å studere nakenbildene til hun var på et mindre offentlig sted. Offentlig transport er ikke helt plassen til slikt.
Nique Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 (endret) Dobbel post Endret 30. august 2010 av Nique
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Jaha? Så siste anonyme skriver mener at det er mere naturlig at jeg skulle snu meg vekk, enn at damen pakket sammen bildene sine og ventet med å saumfare dem til hun kom hjem til seg selv??? Nei, jeg har ingen interesse av å mene noe om den slags da jeg aldri opplever noe slikt i grunn. Mulig du har hengt deg mye opp i en situasjon her. Hvorfor skal jeg sitte å gruble over denne ene situasjonen? hehe, er vel i grunnen det jeg TENKER TS
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Jeg tror det var ganske så overlagt jeg. Tror jenta fikk et kick av å vite at andre så henne og hennes venninder nakne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå