Gå til innhold

Thorskogs slott

Anbefalte innlegg

Gjest bruden2010
Skrevet

Hei :)

Vi skal snart på omvisning på slottet og regner med bryllup der sommeren 2012.

Er veldig interesert i å høre fra dere som har hatt bryllup der eller skal,evt dere som har vært gjester.

Når på sommeren er det finest der i forhold til hagen-blomstring?

Tror vi satser på Juni bryllup.

Hvor mye kom hele herligheten på?

Hadde dere 3 dager til ende?

Hadde dere fri bar?

Hvor mange var dere?

Har regnet litt på det å det ser ut til at vi kommer opp i iallefall 150 000 kr inkl alt fra klær,kake ol. Da er det med mat hele helgen,ikke fri bar men øl,vin til maten og kaffe avec. 55 stk.

Vi skal vies på slottet,forhåpentligvis ute om været er bra?

Var dere fornøyd med service og alt?

Hilsen brud som gleeeder seg til en minnerik helg.

PS: Har lest de andre trådene om emnet her.

Skrevet

Hei hei! Vi vurderte også denne plassen, men valgte til slutt å gifte oss på en herregården i Stockholm nesten sommer. I forhold til kostnader så tenker jeg kanske at du ha undervurdert litt?? Bare en tanke, jeg har jo ikke mange detaljer for deres bryllup.. Kostnadene løper raskt i vei, for oss selv har vi vurdert kostnader ( inkludert alt!!) til å bli rundt 270 000,- de største kostnadene er da middag og drikke til gjestene som alene kommer på ca 150 000,-. Jeg har tatt i litt med kostnadene og det er jeg glad for, for nå er vi straks ferdig å spare, og da tror jeg ikke det blir noen ubehagelige kostnader.

Bare en tips dette med kostnadene altså, slik at man ikke sitter igjen med større regninger enn først antatt:)

Videre tror jeg på juni dersom du ønsker masse blomster - vi gifter oss selv 25.juni, som er svensk midtsommer:)

Gjest bruden2010
Skrevet

Oi! Såpass... 150.000 for mat og drikke er jo ganske mye.

Hvor mange gjester er dere?

Mat fredag og lørdag(buffe fredag og 3 retters lørdag) kommer på ca 1000 kr pr kuvert.

Så da er vi oppe i 55.000 kr for maten. Og vi holder nok bare drikke til maten og kaffe avec og har estimert dette til ca 25.000 kr. Så da er vi oppe i 80.000 vi for mat og drikke..

Ja satser nok på Juni bryllup vi også :)

Hvilken Herregård skal dere gifte dere på da?

Skrevet

Hei

Jeg har ikke giftet meg der, men jeg har vært gjest på Thorskog slott. Da vi var der var det noen som hadde bryllup der. Det er utrolig flott der syns jeg, kjempegod mat + drikke, veldige trivelige og serviceinnstilte ansattte, flotte omgivelser, fine aktiviteter osv.

Vi vuderte å gifte oss der, og fikk priser på bryllup, kan ikke huske at det var hårreisende dyrt, men det kommer muligens på hvor mange gjester man blir. Og om gjestene selv betaler for sine rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...