Gjest Pysa Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 For det første. Jeg er mest sannsynlig en av de mest pysete personene. Jeg skammer meg når jeg tenker på hvor urettferdig jeg har vært enkelte ganger. Jeg trodde jeg hadde blitt mer voksen med årene, men... Jeg er jente. 25år gammmel. Problemet er at jeg må gjøre det slutt med min kjæreste gjennom 1,5 år. Jeg har mildt sagt ingen anelse på hvordan jeg skal gå frem. Så ille at jeg vurderer en tekstmelding, tom i fylla hadde vært bedre. Da skjønner dere som gidder å lese hvorfor jeg skammer meg. Jeg er rett og slett livredd for å såre noens følelser. Jeg hater at andre er lei seg. Det er faktisk bedre at de hater meg fordi jeg har vært helt dust enn at jeg skal være voksen og si det som det er. I løpet av dette forholdet, og andre i så tilfelle, har jeg alltid kunnet "skylde" på at jeg ikke er singel visst noen har vært interressert. Når jeg har vært singel, har jeg enten vært veldig frekk, eller rett og slett fulgt strømmen et lite stykke (for å ikke såre igjen) , og så bare ikke svart i det hele tatt. nesten som å gå i hi Og det samme gjelder egentlig kjærester. Hva er det egentlig som feiler meg??!!!! Og nå, når det er som det er med mitt forhold, hva kan jeg gjøre for å ikke "stikke av" enda en gang. Jeg vil så gjerne gjøre dette riktig.. Grunnene til at jeg ikke vil mer er mange, med hovedsaklig fordi følelsene ikke er der. Jeg vet at han er veldig glad i meg på "riktig" måte.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Gjerne sett meg på plass folkens, for det trenger jeg. Og så håper jeg noen av dere er så snill at dere kan gi meg et hjelpene tips på hvordan bli anstendig og rettferdig ovenfor andre. -Pysa
Gjest Xelle Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Du sier du ikke vil sære deres følelser. Men det du gjør er jo akkurat det. Du gjør de forvirret, og gjør alt verre i det lange løp istedet for å bare si det som det er. Å gå rundt i uvisshet er ikke bedre enn å bare få harde fakta. Mann deg opp, si til han at du ikke vil være sammen mer. Om du har grunner så sier du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå