Gå til innhold

anbefal meg en shampoo og balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innser etterhvert at butikkkjøpte produkter ikke egner seg så godt til mitt hår. jeg bruker mengder med balsam for å få det noe lunde ok.

Jeg har langt, stripete, krøllete hår som blir fort tørt.

Noen gode anbefalinger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker John Masters Organics zinc and sage shampoo og rosemary & peppermint detangler, og er veldig fornøyd! Har krøllete, krusete og tørt farget hår, jeg har merket en stor forbedring etter jeg begynte med disse produktene. Finnes billig på feelunique og eBay.

Endret av ¤S¤
Skrevet

Det jeg vet er at du bør unngå SLS i sjampoen. Håret mitt blir et riktig skjorareir og bølgene blir krusete om jeg bruker SLS sjampo.

Skrevet

Min siste oppdagelse er Sebastian-produktene. Jeg har også stripet hår med krøller og bølger, og selv om det ikke blir fort slitt, kan det bli litt tørt. Nå bruker jeg sjampo, balsam og hårkur fra Sebastian Hydre-serien, og jeg er veldig fornøyd. Spesielt med fuktighetskuren, som jeg bruker en gang i uka. Syns håret mitt blir mykere, uten å bli tungt, samtidig som håret krøller seg mer (vanligvis et tegn på at håret mitt har det bra). Det kjennes også mindre tørt ut etter at jeg begynte med dette. Og så syns jeg kuren er praktisk iom. at man ikke trenger å bruke balsam etterpå. Akkurat det gjør nok hele forskjellen på om jeg gidder å bruke hårkur eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...