Hinata Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg ser etter gode renseprodukter og en god fuktighetskrem for min fuktfattige og litt fete hud. Jeg sliter med kviser, så er viktig med produkter som ikke gjør det verre. Noen som har noen gode produkter å anbefale? Har sett litt på Decleor Hydra Floral moisturising cream, men hadde vært fint hvis noen visste om denne inneholder fyfy-ingredienser for min hudtype.
DesertRose Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Har og fet hudtype og fuktfattig. Bruker Hydra floral emulsion. Den er tynnere og passer bedre til oss med fet og fuktfattig hud. Krem er mer for tørr hud. En del bruker denne på vinteren og emulsion på sommer. Ellers synes jeg hydra floral moisturising mask er veldig god på fukt. Om natten bruker jeg gjerne Neroli balsam og blander på dagen neroli olje sammen med emulsion. Du trenger ikke nødvendigvis alt dette om du velger å prøve Decleor. Jeg går på Obagi og trenger derfor mye fukt for å opprettholde balansen. Av rens og toner liker jeg godt merket Exuviance. Denne bruker jeg når jeg er på vedlikeholdsperioden med Obagi. Da brukes Obagi 2 ganger uken og Exuviance resten.
~Maja~ Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Dermalogica Multi-Active toner + Green People Vita Min Fix 24 hour cream. Funker på min hud - som høres akkurat ut som din. Rens kan jeg ikke hjelpe deg med da jeg selv leter etter den perfekte.
Gjest Serena Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg har fuktfattig, fet og rødlig hud. For den røde huden har jeg enda ikke funnet noen løsning. Om morgen bruker jeg md formulations rens + md serum + neroli balm + decleor hydral floral moisturising cream + solkrem ( når jeg leser det listet opp høres det såå voldsomt ut :gjeiper:) Om kvelden bruker jeg matis ett eller annet rens, + md serum + decleor hydral floras mask. Dyprens to ganger i uka med MD face and body scrub + md vit a plus cleaning masque. Nei, hydra floral cream inneholder ikke ingrendienser som kan gi deg kviser. Vet mange liker godt glykolsyre produktene til MD mot kviser.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg har fuktfattig, fet og rødlig hud. For den røde huden har jeg enda ikke funnet noen løsning. Om morgen bruker jeg md formulations rens + md serum + neroli balm + decleor hydral floral moisturising cream + solkrem ( når jeg leser det listet opp høres det såå voldsomt ut :gjeiper:) Om kvelden bruker jeg matis ett eller annet rens, + md serum + decleor hydral floras mask. Dyprens to ganger i uka med MD face and body scrub + md vit a plus cleaning masque. Nei, hydra floral cream inneholder ikke ingrendienser som kan gi deg kviser. Vet mange liker godt glykolsyre produktene til MD mot kviser. jeg fikk kviser av decleor,reagerte nok på planteoljene.
Bex Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Jeg har akkurat samme (okagsomme) hudtype som deg. Etter å ha vært hele runden via Decleor, Dermalogica, MD Formulations etc kjøpte jeg denne: http://fr.clarins.com/webapp/wcs/stores/servlet/beauty-products_moisturisers_hydraquench-lotion_C010404015_10201_11751_-11_33093_45025_30103 og er veldig godt fornøyd. Fant helt tilfeldig ut at jeg ikke tåler et par typer matvarer, og nå er kvisene borte Men den kremen jeg linker til gir god fukt uten å bli for fet
Hinata Skrevet 31. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2010 Noen som vet om det er noe sted man kan få prøver på ansiktskremer? Dere ga meg jo så mange valgmuligheter
DesertRose Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Jeg har fått prøver fra hudpleiere. Både på senter hvor de kun selger produkter og der de og tilbyr behandling. Bare å spørre
Gjest SmallTalk Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Hydra Floral er genial på min kombinerte, fuktfattige hud. Har fet t-sone og ganske tørre kinn, i tillegg til at huden er fuktfattig. Nå som det går mot vinter, så vil jeg anbefale kremen fremfor emulsjonen. Kremen gir litt mer fukt, og det trenger huden nå som det går mot kaldere tider.
DesertRose Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Emulsjon er best på fet og fuktfattig hud og gir mest fukt av de to. Den andre er litt mer fet i tillegg til den gir fukt. Derfor mange bruker den på vinter for den regelrett beskytter mer enn en emulsjon. Hva som passer en best kommer an på hvilken hudtype/tilstand en har og prøve seg frem i produktjungelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå