smurfemamma Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Vi skaffet oss katt for 2 måneder siden. I kveld får jeg besøk av min kusine som er allergisk. Vår pus har enda ikke vært ute så det er ikke noe alternativ å slippe henne ut. Har ikke så mange rom jeg kan plassere henne på. Må jo bli soverommet. Bør jeg også sette kattedoen der da, eller holder hun seg i 2-3 timer? Noen som har erfaring?
Auri Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Vi har satt doen inn til kattene når vi skal holde de på soverommet av div. grunner, sammen med mat og vann. Jeg vil ikke nekte de tilgang til do eller fór selv bare for en time. Av erfaring vet jeg at pusene våre ikke er så gode på å holde seg (de ble sperret ute på verandaen i 2 timer en gang av lillebroren min og gjorde fra seg der) så derfor safer jeg heller og tar inn doen, selv om det bare er for en halvtime.
smurfemamma Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Vi har satt doen inn til kattene når vi skal holde de på soverommet av div. grunner, sammen med mat og vann. Jeg vil ikke nekte de tilgang til do eller fór selv bare for en time. Av erfaring vet jeg at pusene våre ikke er så gode på å holde seg (de ble sperret ute på verandaen i 2 timer en gang av lillebroren min og gjorde fra seg der) så derfor safer jeg heller og tar inn doen, selv om det bare er for en halvtime. Supert. Takk for svar. Fint å høre andre erfaringer her.
fruBeist Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 (endret) Du kan og kjøpe Pet Cleanser og vaske pus med dette. Den funka strålende for min del. Denne får du kjøpt på zoo-forretninger. Tror og jeg har sett den på Europris. http://www.sovereign-publications.com/images/bio-life/TIM-PC-bottles.jpg Bildet fjernet, ihht kvinneguidens regler. Iah, moderator. Endret 1. september 2010 av Iah
Sugerøret Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 kommer litt ann på hvor allergisk din kusine er.Noen kan være i samme rom som katten bare en ikke stapper nesa ned i pelsen,mens andre får anfall ved å kun være i et rom som katten normalt oppholder seg i (altså at katten er borte men vanligvis er i rommet) Ville hørt med din kusine jeg . Selv er jeg allergisk mot katter,nyser og klør om jeg er i samme rom som en.Men det varierer fra person til person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå