AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Da jeg var i tidlig ungdomskole alder så betydde familien til venninna mi en god del for meg. Jeg var der så ofte jeg kunne! Hun har en lillebror som er ett år yngre enn oss og ettersom vi var mye med hverandre den perioden, ble vi kjærester. Vi holdt sammen i kanskje en mnd. Ingen kyssing, ikke annet enn en overnatting med søsteren hans og ikke annet enn en klem i blant. Nå har vi blitt 17 og 18 år og han har fått seg kjæreste! Likevel har vi vært gode venner hele tiden, kødder så fort jeg ser han med ett eller annet. Her en kveld ringte han da jeg var hos søstern hans, jeg tok tlf og sa "hei kjære" Idag fikk jeg mld på face av dama hans om at jeg ikke trang å skru på flørte sjarmen så fort det kom en gutt i tlf. Selvom det liksom var i fylla! Jeg svarte med at jeg alltid kødder sånn med han og hans familie har betydd mye for meg i en vanskelig periode. Hun svarte at jeg kun ser eller snakker med han en gang i halv året så det trodde hun ikke på. Jeg har samboer sa jeg, og det var ett par ord som ikke betydde mye. Likevel er hun kjempe sur. Hva skal man gjøre? Jeg sa sannheten, jeg gjorde som jeg alltid har gjort. Søsteren hans er der for å bekrefte det om det trengs. Jeg mener aldri noe vondt med det jeg gjør. Men den der, hadde jeg aldri venta meg..
felgen Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Noen jenter tåler rett og slett bare veldig lite, spesielt når det er snakk om kjærestens fortid. Jeg har faktisk opplevd noe lignende. Jeg ble kontaktet av venninnen til kjæresten til min beste kamerat, altså en person som overhodet ikke hadde noe med mitt liv eller mitt vennskap med min kamerat å gjøre. Han og jeg har alltid kun vært venner, ingenting mer, men allikevel måtte denne damen ta kontakt med meg på vegne av sin venninne og be meg dra til helvete. Jeg svarte ganske kort og kontant, og ba henne passe sine egne saker. Var jeg deg ville jeg sagt til dama at det er synd hun synker så dypt som å trakkasere deg på nettet, da du alltid har ønsket din venn det beste. Du har overhodet ikke gjort noe galt her, det er hun som overreagerer og overdramatiserer.
Gjest jomfrua Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Dette virker som en urimelig handling fra denne kjærestens side. Fortell din venninne hva som har skjedd og utover det så holder du bare avstand til denne kjæresten. Ikke bry deg om å svare på FB. Hold deg helt i ro og ikke skap noe kaos med å svare henne. Dette går helt sikkert over av seg selv. Enten så blir det slutt (stor sannsynlighet) eller så er hun som hun er og da er det beste å bare holde sin egen sti ren og ikke gå inn i noen dialog. Ikke svar - hold deg rolig og ignorer så lenge du finner det urimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå