AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er ikke mening å klage, men lurer bare på, hva som egentlig er poenget med å sensurere kjønnene med h*n når man skriver på kg? Ville det ikke vært bedre å bare skrive personen, ungen eller noe, kanskje skrive han når det egentlig er hun, eller noe hvis man vil være anonym? Og er det noen som synes det er plagsomt? Selv så leser jeg det automatisk som han.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Syns ikke det er plagsomt eller noe annet negativt heller. Pleier å skrive slik selv også når jeg skriver om noe som både kan angå hun og ham. Syns det er greit jeg.
Gjest Blubberella Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Jeg synes det er en grei måte å anonymisere noen eller gjøre noe gjeldende for begge kjønn på. Det er vel mye av samme tankegangen som å være AnonymBruker istedet for å bruke nicket sitt. Noen ganger er det mest praktisk sånn.
Gjest Anjelika Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg har lurt litt på det samme av og til. Ser ikke hvordan det skal gjøre ting mer anonymt og så er det litt irriterende å lese. På en annen side så har alle på dette forumet sterke kjønnsbriller på når de leser, og de enkleste saker utarter seg til en war between the sexes. Så om du ikke vil ha svar hvor løsningen er fullstendig basert på kjønnet til personen, en evig diskusjon om "typisk kvinner/menn" eller noen som tror du angriper hele deres kjønn ved å fortelle om den teite mannen din og begynner å legge ut om hvor jævlige damer er, så er det jo egentlig ganske greit å bare sensurere kjønnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå