AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Når det blir slutt, er det ikke alltid vi oppfører oss så innmari rasjonelt. Hva er det mest psykoe du har gjort i forbindelse med et brudd? Jeg mailet den nye dama hans, og svertet han skikkelig i håp om at hun skulle dumpe han. Han skulle i hvert fall ikke få lov til å være lykkelig, når jeg var så ulykkelig!! Piiiinlig.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Fulgte etter typen hjem (han bodde under 1 km unna) i bare sokkelesten midtvinters i Tromsø.. Ripet opp bilen hans og.. Skjønner ikke nå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt, men jeg var 19 og full.
Gjest Selvfortvilet Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ja, den er vel i drøyeste laget, men ser fortvilelsen din.... det her helt forjævlig å bli dumpet.. hvertfall når man føler man mistet halvet livet sitt, barn, hjem, .... det meste rakner... her sitter jeg mulker som en idiot, synets synd på meg selv og vet bare ikke å komme ut av det... endelig brudd er ikke skjedd, men kun i det muntlige.. personlig tror jeg han er deprimert, og angrer inners inne på alt stygt sagt og gjort mot meg... heldigvis ikke andre damer inni bildet, for da hadde det rablet fullstendig !!!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Det mest psyko jeg gjorde var å grine over den dritten. Kan ikke fatte at jeg var så dum..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Mhmm.. Har gjort veldig mye rart etter at det ble over mellom meg og eksen min (har bare vært sammen med en, og det var alvorlig sammen. Hadde vart i 3 1/2 år). Jeg følte meg veldig ensom, og derfor oppkalte jeg min sovepute etter han. Hver gang jeg følte meg ensom, satte jeg meg inntil puta og snakket og koste med den. Gråt når jeg trengte, kysset puten når jeg trengte osv.. Når puten var til vask, hadde jeg veggen, og jeg kunne sitte natten lang og snakke med veggen. Og inni midt hodet svarte puten/veggen tilbake, og "vi" førte en dialog (monolog ) sammen. Pleide også å le så høy innimellom, at pappa kom på rommet for å sjekke hva som var galt. Da skjønte jeg jo ingenting, og han ble bare bekymret og oppgitt samtidig og lot meg sørge i fred... I dag har jeg fortsatt den samme puten, og når jeg tenker tilbake på det jeg gjorde tenker jeg bare: hva faen var det jeg holdt på med? Men vi alle har våre måter å sørge på. Pinlige eller ei. Det viktigste er vel at vi kommer oss videre, er det ikke?....
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Jeg oppdaget at mannen min var utro mot meg med ei dame. Tok pakket mitt og gikk, de ble sammen. Han kom på besøk, jeg han en dag han kom på besøk og sendte så melding til dama han var utro mot meg med hvilken truse han hadde på seg den dagen. Den står jeg ved den dag i dag og hadde gjort det igjen
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Jeg oppdaget at mannen min var utro mot meg med ei dame. Tok pakket mitt og gikk, de ble sammen. Han kom på besøk, jeg han en dag han kom på besøk og sendte så melding til dama han var utro mot meg med hvilken truse han hadde på seg den dagen. Den står jeg ved den dag i dag og hadde gjort det igjen Hahaha, så bra! Hva skjedde med deg og mannen din, da? Ble dere sammen igjen?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Jeg sov med fleecejakka hans ved siden av meg i senga i flere uker. Jeg sparte på alle småting han hadde lagt igjen, og la det i en mappe. Fleecejakka har han fått tilbake, men mappa har jeg fremdeles i skapet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Jeg knuste klokken hans med en hammer. :D
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Jeg fikk trykket en "vi er forlovet og lykkelige" annonse med ham og bestekompisen hans i et av landets større regionsaviser. æææh, ja. ...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 slettet absolutt alle mail han hadde i innboksen sin, inkludert kontrakter på de to leilighetene han eier, masse private bilder, dykkerinstruktørpapirer etc etc. angret ikke så lenge etterpå.
Aelita Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Det mest psyko var faktisk at jeg var deprimert og ødelagt i minst 8 måneder etter bruddet. Jeg burde vært glad for å være kvitt dritten, men likevel.
Gjest Bella_ Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 Jeg oppdaget at mannen min var utro mot meg med ei dame. Tok pakket mitt og gikk, de ble sammen. Han kom på besøk, jeg han en dag han kom på besøk og sendte så melding til dama han var utro mot meg med hvilken truse han hadde på seg den dagen. Den står jeg ved den dag i dag og hadde gjort det igjen såååå bra det fortjente kjerringa.
Gjest KateW Skrevet 30. august 2010 #14 Skrevet 30. august 2010 Onanerte med den elektriske tannbørsten hans. Flere ganger. Den gav meg bedre orgasmer enn hva han gjorde.
Aelita Skrevet 30. august 2010 #15 Skrevet 30. august 2010 Onanerte med den elektriske tannbørsten hans. Flere ganger. Den gav meg bedre orgasmer enn hva han gjorde. Hahahahaha så bra! Leste en gang noe om at ei hadde hevnet seg på eksn sin ved å pusse hele doskålen med tannbørsten hans. Huff, ekkelt.
Gjest KateW Skrevet 30. august 2010 #16 Skrevet 30. august 2010 Doskål, det syns jeg var ekkelt. Men litt onanering, nei, ikke ekkelt:)
Aelita Skrevet 30. august 2010 #17 Skrevet 30. august 2010 KateW: Nei, han hadde vel kanskje uansett utført oralsex på deg før
Gjest KateW Skrevet 30. august 2010 #18 Skrevet 30. august 2010 KateW: Nei, han hadde vel kanskje uansett utført oralsex på deg før Mhm... Men ikke så ofte, han syns generelt sex var ganske ekkelt...
Aelita Skrevet 30. august 2010 #19 Skrevet 30. august 2010 Mhm... Men ikke så ofte, han syns generelt sex var ganske ekkelt... Ehm, ja. Det alene er for meg grunn nok til arkivere mennesket.
Gjest KateW Skrevet 30. august 2010 #20 Skrevet 30. august 2010 Nettopp, og da syns jeg det var på plass med litt tannbørste misbruk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå