AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 http://www.weddings.hu/images2/0805/BD0072S/divina-k.jpg Kjolen er helt nydelig!! Jeg brukte den med underskjørt m/ring, da står den helt perfekt ut og er bare fantastisk fin! Jeg fikk så urtolig mange komplimenter for den :rødme: Nypris er 11.600kr. Jeg skal selge dem nå, men aner ikke hva jeg skal prise dem til. Den ubrukte er str 38-42. Den brukte er str 34-38. Jeg blir kjempetakknemlig for svar som kan hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg ser av bildene at den er enda finere på bryllupsbildene våre, men de har jeg ikke tilgjengelig her...
Gjest Spinell Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg har inntrykk av at ca halv pris er ganske vanlig salgspris. Et tips kan være å sjekke prisen på brukte brudekjoler på finn.no. PS: hvis du legger den ut på finn er det veldig lurt å skrive størrelsen i overskriften og helst noe om hvor høy du selv er i selve annonseteksten. Edit: jeg så først nå at du hadde to stk. Den som er ubrukt kan du nok forlange mer enn halv pris for, men så lenge du ikke er en brudesalong er det jo ingen vits i å kreve full pris. 70% av nypris, kanskje? Endret 30. august 2010 av Spinell
Eternity Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Det er vel vanlig å selge brukte ting for halv pris ? Den ubrukte er jeg usikker på, men jeg tviler på at noen vil betale full pris.....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Sjekk finn.no, det er en haugevis med Maggie Sottero kjoler der, prisen varierer fra 4 til 10 tusen. Hvis du vil virkelig selge, priser du den litt billigere, hvis å selge er ikke så viktig, kan du prise høyre og vente. Som det ble nevnet før, størrelse, din høyde og gode detaljerte bilder er kjempe viktig! Mange ubrukelige brudekjole-annonser på finn..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Jeg har inntrykk av at ca halv pris er ganske vanlig salgspris. Et tips kan være å sjekke prisen på brukte brudekjoler på finn.no. PS: hvis du legger den ut på finn er det veldig lurt å skrive størrelsen i overskriften og helst noe om hvor høy du selv er i selve annonseteksten. Edit: jeg så først nå at du hadde to stk. Den som er ubrukt kan du nok forlange mer enn halv pris for, men så lenge du ikke er en brudesalong er det jo ingen vits i å kreve full pris. 70% av nypris, kanskje? Jeg ville gjort omtrent som spinell skriver. Halv pris for den som er brukt. For den som er ubrukt: 70-75% av full pris. Er det viktig for deg å få solgt, sett prisen litt lavere enn tilsvarende kjoler på Finn.no. Er det ikke så viktig å få solgt, da kan du prise litt høyere. Begge størrelsene er vel relativt normale størrelser. Lag uansett en ordentlig annonse. Skriv merke, ev. modell, og størrelse i overskriften, (gjerne også høyde.) I teksten skriver du det samme (hvilken høyde den er tilpasset (forskjell på om den er tilpasset en på 160, 165 + 12 cm heler og 180), samt om den er sydd inn, , renset o.l. Rens teksten for skrivefeil og slurvefeil. Vær objektiv og saklig i språket. (Unngå for all del fraser som jeg fikk mange komplimenter, "drømmekjole", "utrolig nydelig" o.l. Alle bruder får mange komplimenter for sin utrolig nydelige drømmekjole, som selvfølgelig passer perfekt til dem. Det er lite relevant informasjon for kjøper, som blir irritert og lei etter å ha sett det i altfor mange annonser.) Du kan også skrive fullpris på kjolen. Legg ved mange bilder, ikke bare fra produsenten, men også når du har den på. Gjerne fra bryllupet, da de bildene ofte er bedre enn bilder tatt i stua uten underskjørt og med dårlig lys, eller enda verre, hengende på en kleshenger på ei dør eller på et rotete gulv. Bruk både detaljbilder og helfigurbilder. Pass på å også legge ved bilder der ikke armen, buketten eller noe annet skjuler "forpartiet" og andre viktige detaljer på kjolen. Ta også bilder som viser kjolen sett bakfra (og igjen, helst bilder av deg selv).
Barcelone Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Nyyydelig kjole. For den brukt hadde jeg kanskje tatt halv pris, mens den ubrukte hadde jeg solg for 75% av nypris. Er tross alt en ganke dyr kjole og den er jo som sagt heeeeelt NYDELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå