Redhead Skrevet 4. oktober 2003 #21 Skrevet 4. oktober 2003 Nei! Har permisjon nå derfor er jeg innom og skriver på dagtid av og til.
Nøste Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #22 Skrevet 7. oktober 2003 Selv er jeg hjemmeværende .Ser det er så mange her på dagtid.
mellom Skrevet 7. oktober 2003 #23 Skrevet 7. oktober 2003 Ja. Og nei. Både og. Når jeg kjeder meg eller driver med aktiv fluktadferd. Da er diskusjonsforum gode ha. Men også hjemme noen ganger - på kveldene når jeg nekter å legge meg.
Kaktus Skrevet 7. oktober 2003 #25 Skrevet 7. oktober 2003 Jepp - akkurat nå har jeg ingenting å gjøre. Sitter foran PCen hele dagen.
Ursula Skrevet 7. oktober 2003 #27 Skrevet 7. oktober 2003 Er kort innom i arbeidstida og hiver inn et og annet kort innlegg, litt for mye flying fram og tilbake her til at det blir de store innleggene.
Diva Skrevet 7. oktober 2003 #28 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote'] Gjør du ? :blunke: Er arbeidsledig. så har goood unnskyldning... Selvom jeg bruker mye tid på jobbsøking, skriving og papirarbeid i tillegg dah (bare for å være ekstra moralsk hehe)
jordbær Skrevet 8. oktober 2003 #31 Skrevet 8. oktober 2003 Yap! Arbeidstiden går med til KG (Har litt lite å gjøre til tider..)
Bokalven Skrevet 8. oktober 2003 #32 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote'] Nei... Stort sett hjemmefra, hender seg fra skolen, hvis jeg har tid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå