Nøste Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bare lurte på alle dere her inne ,diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?
Marianne Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Nei har ikke tilgang til pc fra jobb, så det kan jeg nok ikke nei.
Gjest Mzfire Skrevet 3. oktober 2003 #7 Skrevet 3. oktober 2003 Nei, har ikke pc på jobb jeg. Det er like bra, for ellers hadde jeg nok ikke fått gjort så mye fornuftig. Da hadde jeg bare sittet som en pc-slave
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #8 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote'] Niks, gjør du?
vixen Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Det har jeg som regel ikke tid til... Alt for mye å gjøre... -viXen-
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #12 Skrevet 3. oktober 2003 Nei, har en jobb der jeg ikke sitter så mye ved pc'en, og den som er der, deler jeg med flere som stadig vandrer forbi, så kan ikke "surfe" uten å bli oppdaget!
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #14 Skrevet 3. oktober 2003 Hva betyr "arbeide"? Er det et av disse nye "moteordene", denne "slangen" som er så poplær blant MD?
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #15 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote'] Hvorfor lurte du på det? :klø:
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #16 Skrevet 3. oktober 2003 Hva betyr "arbeide"? Er det et av disse nye "moteordene"' date=' denne "slangen" som er så poplær blant MD?[/quote'] Ikke alle er slike sositetsfruer som De prøver å være Lady Heather
Gjest Zalomine Skrevet 3. oktober 2003 #17 Skrevet 3. oktober 2003 Diskuterer ikke i arbeidstiden. Men er innom KG ja. Sjekker "mitt ansvarsområdet", titter på moderatorsaker, følger tråder jeg er redd for kan gli ut, og smetter inn en kommentar her og der, men bare kort. Diskuterer gjør jeg på min egen fritid, det krever mer enn de små halvminuttene jeg smetter innom KG innimellom arbeidet nemlig
*Lavendel* Skrevet 4. oktober 2003 #20 Skrevet 4. oktober 2003 Bruker ikke KG i jobbtiden, Nei!!! ....kommer aldri til å gjøre det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå