Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på alle dere her inne ,diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har ikke tilgang til pc fra jobb, så det kan jeg nok ikke nei.

Skrevet

Nei, har ikke pc på jobb jeg. Det er like bra, for ellers hadde jeg nok ikke fått gjort så mye fornuftig. Da hadde jeg bare sittet som en pc-slave :)

Skrevet
Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote']

Niks, gjør du?

Skrevet

Det har jeg som regel ikke tid til... Alt for mye å gjøre... :(

-viXen-

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, har en jobb der jeg ikke sitter så mye ved pc'en, og den som er der, deler jeg med flere som stadig vandrer forbi, så kan ikke "surfe" uten å bli oppdaget!

Skrevet

Hva betyr "arbeide"? Er det et av disse nye "moteordene", denne "slangen" som er så poplær blant MD?

Skrevet
Jeg bare lurte på alle dere her inne ' date='diskuterer dere i arbeidstiten bare lurte ?[/quote']

Hvorfor lurte du på det? :klø:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hva betyr "arbeide"? Er det et av disse nye "moteordene"' date=' denne "slangen" som er så poplær blant MD?[/quote']

Ikke alle er slike sositetsfruer som De prøver å være Lady Heather :roll:

Gjest Zalomine
Skrevet

Diskuterer ikke i arbeidstiden.

Men er innom KG ja. Sjekker "mitt ansvarsområdet", titter på moderatorsaker, følger tråder jeg er redd for kan gli ut, og smetter inn en kommentar her og der, men bare kort.

Diskuterer gjør jeg på min egen fritid, det krever mer enn de små halvminuttene jeg smetter innom KG innimellom arbeidet nemlig :)

Skrevet

Bruker ikke KG i jobbtiden, Nei!!!

....kommer aldri til å gjøre det heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...