AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg holder på¨å bli gal. Jeg har det ikke bra om dagen. Jeg har en fantastisk snill kjæreste som har mangen av de kvalitetene jeg ser i hos en mann. Har samme interesser, verdier og han er utrolig flink med ungene mine, men det er et stort men. Vi har aldri hatt den store kjemien når det kommer til sex og det har resultert i at vi sklir mer og mer fra hverandre. Vi har kun vært sammen i 1 år. Har snakket mye om dette og jeg vil har virkelig villet jobbe, prøve å redde forholdet vårt. Jeg merker nå at vi begge trekker oss unna nå. Unngår å snakke om ting. Føler prioteringene er blitt feil. Vi fungere fint sammen eller, men føler det er mest et praktisk forhold. Jeg er inderlig gla i han, men tviler om vi noen gang kommer til å ha det veldig bra på alle måter resten av livet. Det er jo ikke sånn det skal være. Jeg er redd tryggheten holder meg igjen og jeg er livredd for å ta et feil valg. Det er jo ofte man ikke ser hva man har før man har mistet det. Dette har jeg erfart før. Jeg går rundt med en vond klump i magen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Tenker ofte at jeg bør være takknemlig så har en så flott kjæreste som vil gi alt til meg og mine unger. Finnes det andre for meg der ute som er villig til det? osv osv. Vet at det er teite tanker og at jeg ikke må tenke sånnt. Snakket med en av mine beste venner om dette. Han sier at det skal aboslutt ikke være sånnt allerede og ut i fra det jeg sier synst han at det ikke er rett. Jeg skifter fra dag til dag. Noe inni meg vil så gjerne, men det snur fort til negative tanker. Han sier jeg er en nydelig jente, en av de fineste han kjenner og at jeg ikke må bekymre meg over fremtiden og at han er helt sikker på at jeg vil klare meg selv. Noen andre som har hatt det sånnt? Hvordan skal man vite at man tar et rett valg?
Satyr Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 ... Noen andre som har hatt det sånnt? Hvordan skal man vite at man tar et rett valg? Hva er det med sexen som gjør at du er misfornøyd? Noe av dette kan sikkert fikses dersom dere går til en sexolog eller samlivsterapeut, eventuelt klarer å snakke om det. Kommer an på hva det dreier seg om. S
Lvly Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Har dere pratet ordentlig om det? Har det slik nå jeg også, men det er derimot fordi han ikke vil av forskjellige tåpelige grunner... Prøv å prat med han om hva han forventer, liker, er redd for ol. Og fortell det samme til han. Om dette ikke fungerer, eller dere allerede har gjort det så kan dere jo prøve det satyr sier over her. Av egen erfaring så er det lett å angre senere om du plutselig kommer på noe du aldri prøvde. Du føler deg ikke helt ferdig enda.. Så en pekepinn jeg har begynt å gå etter er å prøve alt før jeg eventuelt ikke klarer mer og må gi opp. Da har du ikke noe å angre på - du prøvde jo alt du kunne, men det gikk bare ikke. Du får ikke gjort noe mer. Det er vondt og vanskelig i den perioden, men det hjelper deg faktisk også å komme over ting samtidig på en måte. Du innser at det bare ikke fungerer og slik vil du ikke ha det, om du skjønner. Så om det ikke er et valg som må tas med en gang så ville jeg ventet med å gjøre noe drastisk, prate ordentlig med han, gå til samlivsterapaut, tenke over hva du selv kan gjøre for at ting kan bli bedre, tenke gjennom om du kan ha det slik eller ikke. Men du må ikke være redd for å gi opp heller, for du skal ikke ha det vondt og være i et forhold du ikke trives i:)
I Grosny Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Seksuelt inkompatible, eller inkompetente? Kompetanse kan iallfall læres. Lær dere hyggelig massasje begge to. Hvis det ikke hjelper dere nå, så vil det hjelpe deres neste.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar dere. VI har snakket masse om dette, men det er nå komt så langt at vi ikke ha noe tenning/lyst på hverandre og da spiller det inn med nærhetsfølesen min. Vi lever sammen som to gode venner. Merker han unngår å snakke om det om dagen og føler vel at vi ikke har komt noe videre etter samtalene. Det kan tyde på at han er A-sexuell. Hadde en lang prat med en vennine som har vært sammen med en som har vært prikk lik som kjæresten min og det ble til slutt mellom de to. Nå trenger ikkje jeg sex hver dag, men føler det mangler noe mellom oss og er redd for at det kan bli et stort problem. Det gjør at jeg kan slite med å finne han attraktiv, det er blitt unaturlig å kose/kysse. Jeg vet at et forhold er opp/ned og med kommunikasjon klarer man alt. Men dette er veldig vanskeligt og jeg må være ærlig å si at jeg bekymrer meg for sexlivet vårt i årene som kommer. Det er jo typisk når det andre funker så bra, men om dagen har vi lite å snakke om og lite å gi begge to. Det er alt for tidligt å få slike problemer og vi har slitt i 6 mnd med dette nå.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 kanskje han er pedo. Den var unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå