Gjest MeAndMe Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg er forelsket i en ype med kjæreste. Jeg er veldig interessert i ham. De har ikke vært lenge sammen og det virker ikke veldig seriøst. Jeg forstår at mange har moralske sperrer her. Men i teorien, hva burde jeg gjøre for å få ham?
Piper Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 (endret) Ingenting Hvordan ville du selv reagert, om noen la seg etter din kjæreste? Endret 30. august 2010 av Piper
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Jeg er forelsket i en ype med kjæreste. Jeg er veldig interessert i ham. De har ikke vært lenge sammen og det virker ikke veldig seriøst. Jeg forstår at mange har moralske sperrer her. Men i teorien, hva burde jeg gjøre for å få ham? Kjenner dere hverandre? Det som er helt ok å gjøre er å presentere seg, snakke sammen, og slike hverdagsligse ting. Du har lov til å vise at du er en ok jente, men ikke noe mer enn det. Så får han selv finne ut om han blir forelsket i deg i stedet for eller ikke. Gutter er ikke stokk dumme, hvis han liker deg bedre enn kjæresten sin så endrer såklart situasjonen seg.
Cilicon Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg hadde ligget langt unna. Man involverer seg ikke med opptatte mennesker, rett og slett..
Gjest MeAndMe Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar Men jeg tror ikke jeg bare kommer til å la det ligge. Eller, jeg vet virkelig ikke. Uansett, før gikk han alltid med et sånn halvt kjærlighetssmykke han fikk av kjæresten. Men den siste uka (han besøkte henne i Tronheim forrige helg) så har han ikke hatt det på. Han har derimot tatt mye kontakt med meg. Snakka mye osv. Vi jobber sammen og er i samme vennegjeng. I overigår foreslo han til og med at han og jeg måtte finne på noe en dag. Jeg tolket det som at han ville vise meg et teaterstykke som vi har snakket om. Jeg tolket dette ikke som iniativ, eller er det det? Er det noen mulighet for å sjekke om han er opptatt? Han er ikke en sånn fyr som skriver om det på facebook og lignende.
Gjest LaLuna Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar Men jeg tror ikke jeg bare kommer til å la det ligge. Eller, jeg vet virkelig ikke. Uansett, før gikk han alltid med et sånn halvt kjærlighetssmykke han fikk av kjæresten. Men den siste uka (han besøkte henne i Tronheim forrige helg) så har han ikke hatt det på. Han har derimot tatt mye kontakt med meg. Snakka mye osv. Vi jobber sammen og er i samme vennegjeng. I overigår foreslo han til og med at han og jeg måtte finne på noe en dag. Jeg tolket det som at han ville vise meg et teaterstykke som vi har snakket om. Jeg tolket dette ikke som iniativ, eller er det det? Er det noen mulighet for å sjekke om han er opptatt? Han er ikke en sånn fyr som skriver om det på facebook og lignende. Hold deg unna! Ærlig talt. ikke gjør noe som kan lede han inn på utroskap. Er det virkelig sånn du vil starte et forhold? På bakgrunn av at han er kapabel til å såre noen sånn.. Utroskap og kjæresteri rett etter et brudd er ikke et godt grunnlag for å bygge tillitt. Vil du virkelig være den jenta? Ho som gjør sånnt mot ei ann jente? Ikke legg deg etter han før han - om han i det hele tatt- blir ledig. Det er bare å leke med følelser.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Fysj.. Jeg tenker meg at du ikke tror han noensinne kommer til å gå bak din rygg og ha mye kontakt med andre jenter, slutte å bruke smykke han har fått av deg osv hvis dere eventuelt blir sammen.... Han virker ikke som en jeg ville rørt med ildtang engang.
Tulling Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Er det noen mulighet for å sjekke om han er opptatt? Han er ikke en sånn fyr som skriver om det på facebook og lignende. Hva med å spørre han rett ut ? Lykke til med å finne noen som vil hjelpe deg med å stjele noen andres kjæreste.
Kråkesaks Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Jeg er forelsket i en ype med kjæreste. Jeg er veldig interessert i ham. De har ikke vært lenge sammen og det virker ikke veldig seriøst. Jeg forstår at mange har moralske sperrer her. Men i teorien, hva burde jeg gjøre for å få ham? Ingenting. En opptatt fyr er en opptatt fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå