kat-e Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg føler at alle tiår, helt siden 20-tallet har hatt en egen stil. Dette sluttet med 80tallet. Det var forøvrig et ganske morsomt tiår, nesten på høyde med 60-tallet. Derimot 90-tallet er helt tomt. Kanskje vi ser på det litt anerledes om noen år, men det har nå godt 20 år siden starten av 90-tallet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jøss, 90-tallet er favorittstilen min. Etter tiår med dårlig smak (hippier og japper) kom endelig noe mer stilig. "Pulp fiction" var blant mange andre ting som startet denne stilen. For trøtt til å utdype.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Jeg lurer egentlig på hvorfor 80-tallet virker mer kjent enn mange andre år? 90-tallet synes jeg nesten ble glemt raskere enn det kom.
Djungelvrål Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Hip hop stilen med langt stort peace smykke, trang utringa topp nedi buksa og viiide bukser med høyt liv og rutete storskjorte utenpå. Mc-skinnjakke. Hvite t-skjorter med trykk, gjerne av favorittartisten. Cowboystøvletter, brune eller brunrøde, senere kom det støvletter med firkantet tå. Vide Mønstrete skjorter og dressbukser i tunge stoffer. Dressbukser i brunt og sort. Høyhalsa trange gensere i vinrødt. Sennepsgult. Mønstrete (indianerinspirert) fleese jakker. Skai-jakker i beige og brunt, Blasere. Sykkelbukse med blaser over. Skjørt. Vest utenpå t-skjorta. Brukte lite smykker egentlig, store øredobber var ut. Trang Ola-jakke. Henry choice olabukser. Flamenko-inspirerte semska pumps. Grafiske mønstre. Miniskjørt. Blondeskjorter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå