bouvier Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Meg og min kjæreste hadde for noen uker siden samtale om utroskap at om jeg var det så var det over og ut! ( ex'er har vært utro mot han, det var min mot emg også). Jeg er ikke skapt for å være utro og er trofast, kommer aldri til å være i stand til å være det... så snussa jeg på noe han sa for et par dager siden... så sa jeg " viss du noen gang er utro skal jeg lage et helvette for deg!" ( tulla jo egentlig bare, men virka som han ikke tok det slik) så sier han : " Jeg hadde aldri vært utro mot deg, iallefall.... måtte jeg ha vært sterktberuset!" så nå har jeg tenkt på det om han faktisk mente det... Han har aldri vært utro i tidligere forhold.. så spurte jeg for en stund siden om jeg blir smellfeit ( bare for tull), om han kom til å slå opp med meg da? "nei, men kansje jeg hadde funnet ei på si i steden for og slå opp med deg"... HMMM TENKTE JEG DA! så spurte jeg han " DET MENER DU VEL IKKE?!" hvorfor ikke?! Hvordan hadde du reagert på dette?! Vill gjerne høre andres meninger om dette.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hadde tenkt at han virka som ein jævla hykler når det gjaldt temaet og eg hadde egentlig ikkje følt meg særlig betrygget eller like trygg på han etter samtalen ("jeg hadde aldri vært utro mot deg, iallefall.... måtte jeg ha vært sterkt beruset!" = han aldri hadde fått drukket seg full igjen om han ville være med meg). "Blir du feit så er det greit at eg knuller på ei heitere og deiligere dame bak ryggen din." No thank you.
Tulling Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Slik jeg tolker det så køddet du med han, og så køddet han tilbake. Hvilket tonefall dette ble sagt i får vi på forumet aldri vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå