Gå til innhold

"Morgenstemning"/progr. utendørsvielse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skal ha Griegs Morgenstemning når jeg kommer oppover midtgangen med pappa. Vielsen skal være utendørs om formiddagen, så jeg tror det kunne bli fint????

Dere som skal ha utendørs vielse, lager dere program for vielsen til gjestene?? Tror ikke vi kommer til å ha noe allsang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror neppe det. Vi skal ikke ha noe allsang vi heller. Det eneste gjestene behøver å gjøre er å se på... icon_smile.gif

Skrevet

Vi giftet oss i oktober i 2000, ute i nydelig vær og hadde Morgenstemning da vi gikk over gresset til advokaten som viet oss, etterpå leste en venninne et dikt og så fikk vi sjampanje - alt dette ute.

Inne hadde vi laget ark med oversikt over våre gjester der vi fortale litt om de til de andre som ikke kjente de.

Vi hadde et par sanger, men de var det gjestene som hadde laget.

Lykke til

12

Skrevet

Vi giftet oss utendørs, men hadde omtrent vanlig vielse, likevel. Til "inngang" hadde vi Gamal bruremarsj frå Nord-Gudbrandsdalen. Fellessangene spilte min far gitar til ("Mitt hjerte er ditt" og "Gje meg handa di ven") og til utgang hadde vi Brudemarsj fra Telemark. Dette ble skikkelig fint. I tillegg hadde vi soloinnslag "The Rose". Siden vi hadde fellessanger syntes vi at vi måtte ha sanghefte også. Det lignet veldig på det som er vanlig å bruke i kirken.

Jeg synes du skal gjøre det du føler for. Det blir spesielt uansett med utendørs vielse.

Lykke til!12

Skrevet

Høres kjemperomantisk ut med Morgenstemning! icon_smile.gif Vi skal ikke gifte oss utendørs, men det er vel ikke så vanlig eller noe nødvendig å lage program til utebryllup når dert ikke skal være allsang. Men gjør nå det dere vil selv!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...