AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 For 20 minutter siden sa mannen godnatt til sin tenåring og gikk og la seg. Sa at nå måtte vi være stille (jeg og min tenåring), for nå var det kvelden. Normalt sett har jeg mitt barn i seng til klokka 23 og er gjerne litt lenger oppe selv. Føler at jeg går på tå hjemme hos meg selv, huset er lytt. Hvor store hensyn skal man ta - føler til tider at jeg befinner meg på gamlehjemmet!
Gjest navnelapp Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Dette er ein del av bakgrunnen for at eg no lever åleine. Han eg var gift med gjorde som din mann. Slitsomt!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Man må ta hensyn til hverandre. Legger en seg veldig tidlig fordi den trenger mye søvn/står opp tidlig pga jobb f.eks, bør ikke andre se tv me høy lyd eller bråke med andre ting. Men den som legger seg tidlig kan ikke forvente at de som sitter oppe lenger, lister seg når de skal hente noe, gå på do, og hviske istedet for å prate med ganske vanlig innestemme osv...
kamela Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Velkjent problem! Vi står opp samtidig, men som regel mannen som kryper til køys først. Prøver å nyte stillheten, men ikke like spennende bestandig, det heller!
Cilicon Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg legger meg tidlig fordi jeg trenger mye søvn. Min kjære jobber natt, så han legger seg veldig sent de kveldene han har fri. Men vi bor ikke sammen, så foreløpig er dette ikke noe problem. Eksen min kunne sitte oppe til 5 om natten og spille data, jeg brydde meg ikke om det, så lenge det ikke gikk ut over alt som skulle gjøres hjemme osv.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Bor dere sammen? Jeg er hun som må legge seg tidligere enn samboer. Jeg trenger søvnen min, blir helt utmattet uten. Heldigvis har jeg hatt samboer før, så da jeg kjøpte leiligheten min visste jeg at jeg måtte kjøpe et sted der noen kunne se på tv i ett rom uten at det forstyrret meg. Så det er faktisk ikke noe problem. jeg vil alltid tenke på det når jeg skal velge sted å bo, at soverommet er skjermet fra stuen på et vis.
miss~Audrey Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Synes du skal ta hensyn til mannen din. Det er sunt å legge seg tidlig og få nok søvn. Det er ikke bra for nattesøvnen å se TV o.l. før man skal legge seg, kan du ikke lese litt bøker eller gjøre noe annet som ikke bråker? Man må kompromisse litt når man bor sammen med andre, og det å ta det med ro sent på kvelden er da ikke noe å klage over spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå