Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Høres sikkert helt sykt ut.. men men. Når man ikke elsker seg selv, er det vel vanskelig å tro at andre kan gjøre det. Jeg synes det er veldig vanskelig å ta imot en god klem. Liker ikke sex. Synes ikke jeg er verdt å elske. Og blir altså sinna når han sier han elsker meg, for jeg tror ikke på det. Jeg vet ikke om jeg elsker ham. Tror jeg bare er sammen med ham fordi jeg ikke vil takle å se ham sammen med en annen. Noen som vet om en god psykolog?
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 øm... jeg håper jaffal du kommer deg til en.
Gjest GreenSky Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Du har rett - det høres helt sykt ut. Men du har i alle fall innsett at du har problemer. Du bør absolutt komme deg til psykolog - raskest mulig.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 D blir ofte slik når folk sliter med dårlig selvtillit. Man tror ikke man fortjener å bli elsket.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 Du kan være glad for at det kun er oppi hodet ditt dette foregår. Jeg fikk høre det fra ei i forumet her at det var en grunn til at jeg var alene. Det er ganske ille når ens verste tanker om seg selv også deles av andre. Selvtilliten min kommer til å være knust i lang tid fremover....og det var nok meningen.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #7 Skrevet 3. oktober 2003 Du kan være glad for at det kun er oppi hodet ditt dette foregår. Jeg fikk høre det fra ei i forumet her at det var en grunn til at jeg var alene. Det er ganske ille når ens verste tanker om seg selv også deles av andre. Selvtilliten min kommer til å være knust i lang tid fremover....og det var nok meningen. Steini for en ekkel kjerring du har vært utsatt for da! Enkelte debatører er mindre sympatiske enn andre.
Floga Skrevet 3. oktober 2003 #8 Skrevet 3. oktober 2003 uhum... Vel, føler du deg tiltrukket av han i det hele tatt?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #9 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg synes mest synd på han, for han fortjener så mye bedre enn dette! Du kan umulig ha evne til å elske en annen person, når du ikke engang får til å elske deg selv...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå