Gå til innhold

Kjemien...

annemette

Anbefalte innlegg

Ble singel for 3 mnd siden. Har begynt å date litt igjen, men alle jeg møter helt uinteressante.

Var på date på fredag. Veldig hyggelig fyr, men ikke noe mer enn det. Ingen "brusende" følelse i det hele tatt. Bør jeg møte han igjen for å se om det kan bli noe mer, eller merker man om det er kjemi der under første date???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den tiden jeg var singel merket jeg med en gang om det var noe der eller ikke. Det var den type lett kribling i magen kombinert med facinasjon om personen og å ville være mer sammen med han å utforske.

Jeg tenker at hvis en person bare er "grei nok" liksom, så er han på en måte vennemateriale. Men kanskje det er bare jeg som kjenner det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg måtte jeg nok hatt noen flere dater før jeg fant ut av det.

Er ikke typen som blir betatt eller kjenner kjemi ved første møte.

Må nok utvikle et slags vennskap først.

Var i lignende situasjon for en stund siden, og angrer litt for at jeg ikke gjorde mer for få mer kontakt i ettertid. Han virket som en fantastisk fin fyr.

Men en ser av de over; folk er forskjellig på det punktet. Så du må nok se deg selv an litt og. Hvrordan du pleier og føle for gutter. Skjer vel ikke så mye galt om du tar en date til heller. Kanskje oppdager du noe nytt ved han som du skikkelig faller for.

Nei, det er ikke lett det der med kjemi altså. Tror faktisk også at kjemi er noe det er mulig og utvikle over tid også jeg da.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel for 3 mnd siden. Har begynt å date litt igjen, men alle jeg møter helt uinteressante.

Var på date på fredag. Veldig hyggelig fyr, men ikke noe mer enn det. Ingen "brusende" følelse i det hele tatt. Bør jeg møte han igjen for å se om det kan bli noe mer, eller merker man om det er kjemi der under første date???

Ja, det må være kjemi der fra første date!

Problemet er at det kan være forskjellige grader av kjemi. Driver med nettdating og det er utrolig forskjell på de første møtene. Med noen vet jeg bare etter et par minutter at dette er helt feil (selv med en hyggelig fyr), mens med andre igjen bruker jeg noen timer på for å finne ut om jeg vil møte han igjen eller ikke. Bare en gang har det klaffet fra første stund og vi ble fort kjærester.

Men er du sikker på at du er over eksen? Jeg ble singel for 2 mnd siden og var på første date igjen forrige uke. Grei fyr men han hadde ikke en sjanse fordi jeg sammenlignet daten med hvordan første date med eksen var. Ble rett og slett litt motløs av det tenker mer på eksen nå enn jeg gjorde for bare en uke siden :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sliter litt også med denne. Eg kan ha god kjemi med damen, men kjenner ikkje helt de store følelsene. Eg tror man ikke burde gi så fort opp og heller gi det 2-3 sjangser.

Det er så kjipt at det ikkje skjer noen sparks når personen man dater er pen, morsom og grei :/

Endret av -L-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg var hos han, var det sånn at det kribla i magen hver gang vi kom så vidt borti hverandre. Jeg gikk og tenkte på han hele tiden og det kitla i magen. Nå har vi vært sammen snart 4 måneder og det kitler fortsatt i magen når vi kysser, ligger på sofaen eller når vi koser oss skikkelig og ler sammen. Også når vi holder hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

En viss kjemi må det være på første date, altså at man er på samme bølgelengde og åpenbart har ting og tang til felles, men den berømte kriblingen kan ta sin tid før den kommer hos meg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...