Gå til innhold

Hvor gamle var dere første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig på hvor gammel det er vanlig å være, første gang man har sex? Jeg var 13, er nå 19, og skammer meg fortsatt. Hvor gamle var dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 15.

Skrevet

13 år og angrer ikke et sekund. er fortsatt sammen med han på 4 året, eneste jeg har vært med

Skrevet

16 1/2 år. Jeg angrer fælt på det!

Skrevet

15 og kunne DØ for å ha ventet på en annen... Hvem som helst, bare ikke han;)

Skrevet

Jeg var 16 år og dødsforelska. Angrer ikke, selv om det ble slutt to uker senere..

Skrevet

Jeg var 22, fylte 23 noen måneder senere.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er bare litt nysgjerrig på hvor gammel det er vanlig å være, første gang man har sex? Jeg var 13, er nå 19, og skammer meg fortsatt. Hvor gamle var dere?

Jeg var 14,5 :) Fortsatt sammen med han tre år senere

Skrevet

17, helt grei alder, var i et forhold.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Slutt i alle fall å skamme deg over det. Himmel heller. Det er sex vi snakker om, ikke drap.

Skrevet

16 år, 7 måneder og 15 dager.. angrer ikke, er ikke sammen nå lenger.. er nå 19 på torsdag og er sammen med verdens beste :yvonne:

Skrevet

Jeg var 24. Ti år og 4 sexpartnere senere angrer jeg ikke på at jeg ventet såpass lenge.

Gjest heijhei
Skrevet

16år i ett fast forhold, angrer ikke ett sekund! er fortsatt sammen 2år senere:D

Skrevet

19 år og akkurat passelig klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...