AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 På nattbussen i går var det en slik. Han lirte av seg skamdårlige drikkeviser og hadde et helt "harem" rundt seg av jenter som smilte, lo, søkte oppmerksomheten hans og tydeligvis digga alle de flaue påfunnene hans. Dette var ikke utprega rånedamer heller, men helt vanlige jenter i begynnelsen av tjueåra, han muligens litt eldre. Jeg syntes det var moro å observere da, litt typisk egentlig at de likte ham så godt. Men jeg syntes samtidig han var bra vulgær også, slik at jeg ble litt flau på hans vegne. Damene så det tydeligvis helt forskjellig, kanskje tolket de det jeg så på som vulgært som at han hadde utstråling? Så spørsmålet er, hvorfor liker (så mange av) dere damer slike typer? Jeg hadde forstått det dersom han fyren var veldig pen eller noe (kjekke menn får gjerne oppmerksomhet selv om de er svært sjenerte), men det var han ikke. Overhodet ikke stygg, bare helt vanlig. Hva er greia?
Anglofil Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Noen damer liker sikkert slike menn, akkurat som noen menn liker damer uten noe i topplokket. Uansett, vi er ikke en homogen gruppe, ergo har vi ulike preferanser. Jeg er en av dem som ikke fordra rølpete utagerende menn. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Jeg liker ikke sånne menn... Da skiller jeg mellom de som alltid er sånn på fylla og de som blir sånn en sjelden gang iblant når der ble et glass for mye.
The Kitten Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg liker ikke slike menn. Synes det virker som de prøver å være noe de ikke er.
Kosemose Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Kanskje de kjente ham og vet at han er ok til vanlig?
Gjest Anjelika Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Det er jo ganske mange menn som er sånn når de er dritings. Da jeg bodde midt i et sammensurium av utesteder, kiosker og kebabsjapper så var jeg ofte edru observatør av fulle mennesker, og herregud så tilbakestående neandertalere folk kan være når de er shitfaced. Men jeg ser det ikke like godt selv når jeg er full, for da har jeg jo drukket meg opp (eller ned) på samme nivå og har mer begrenset mental kapasitet, dårligere humor og høyere desibel på snakkinga. Problemet ditt er bare at du ikke var full nok, hehe. Neida, jeg kjenner typen, er fra Stavanger og alle er sånn der. Ikke spesielt sjarmerende nei. Men vi har vel alle vært idiot på nattbussen en gang uten at det definerer oss som person eller utgjør essensen i vår tiltrekningskraft.
Cata Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Jeg liker ikke sånne menn. Men jeg har også levd lenge nok til å oppdage at ikke alle brølaper er det hele tida . En del av dem kan faktisk vise andre sider av seg selv når de ikke har publikum (eller når de ikke er på fylla). Så av og til kan jeg faktisk like menn som oppfører seg tåpelig i fylla fordi de er normale, hyggelige mennesker i edru tilstand og det er tross alt den tilstanden de er i mesteparten av tida.
Wonders Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 brølaper, hahahah Ingen av mine venninder liker slikt. Vi er slik selv hahaha
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Har et inntrykk av at jeg jenter som faller for sånne er litt tomme i hodet og fjollete selv. Samme med de som kun faller for badboys. At de kan finne noe tiltrekkende i en fyr med diverse lovbrudd bak seg, suser med stoff og gidder ikke å gjøre et arbeidsslag, sier jo ganske mye om dem også.
Cilicon Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 En sånn fyr kunne jeg ikke vært sammen med. *grøss*
Gjest lina Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Kunne heller aldri vurdert en slik mann. Mer enn nok med en far som var slik. Og flere gjennom hele oppveksten. Jeg skyr dem som pesten. Vel og merke hvis de er slik hele tiden, men noen er jo slik omtrent alltid. Et mindretall som bare viser en slik side under drikking.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Huff og huff...så prektige man er her da. Tenk at jeg som er seriøs jurist og alle greier kan le og fjolle med slike menn..for en liten stakket stund. Å opptre saklig og fornuftig i enhver setting er ganske slitsomt og kjedelig, og spesielt de som prøver å gjøre et dypdykk i ens hjerne..for visst ser man jo dum (og deilig) ut..hahaha.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Huff og huff...så prektige man er her da. Tenk at jeg som er seriøs jurist og alle greier kan le og fjolle med slike menn..for en liten stakket stund. Å opptre saklig og fornuftig i enhver setting er ganske slitsomt og kjedelig, og spesielt de som prøver å gjøre et dypdykk i ens hjerne..for visst ser man jo dum (og deilig) ut..hahaha.
Rødtoppen86 Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Vil tro det er utstrålinga hans, at han oser av selvsikkerhet, noe som er attraktivt. Man tiltrekkes jo ofte av de som lager liv, selv om de egentlig er "ekle" menn.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 ..eller at fulle og utagerende folk søker sammen...det er jo ikke alltid formålet er giftemål!
Gjest Applecore Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Jeg misliker generelt brølete, utagerende menn, men hvis jeg er litt på druen så skravler jeg med hvem som helst.
Cordelia Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 (endret) Har vel kanskje noe med alderen å gjøre og, selv om noen typer aldri forandrer seg. Husker på ungdomskole var det ofte sånne typer som fikk oppmerksomheten. Også har jo ofte alkoholnivået litt og si og. Personlig klarer jeg ikke sånne typer. Ihvertfall ikke i fylla når de sitter og skriker i øret ditt mens de snakker med sidemannen din. Hva egentlig greia med å stå å hyle sånn i fylla forresten? Virker som det er sååå gøy. Kvinnfolk som mannfolk Endret 31. august 2010 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå