Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare høre hva dere synes.. Da jeg ble kjent med kjæresten min fortalte han meg at han ikke var helt over ex damen sin, han ville være ærlig med meg. Jeg ville ikke bli seriøs med han pga dette, men tiden gikk og vi ble mer og mer glade i hverandre, vi ble kjærester. Han forsikret meg om at han ikke lenger ønsket x damen tilbake, det var meg han ville ha. Det var en som meg han hadde trengt for å komme videre sa han.

I dag så jeg ett papir hvor han hadde skrevet opp passordet til den nye mailen sin, passordet var halve x damen sin mail adresse. (Jeg vet tilfeldigvis hva den er)

Hva betyr dette da? han tenker vel fremdeles på hun da? Jeg ble så skuffet. Hadde endelig klart å kvitte meg med de vonde følelsene om at jeg skulle være nummer to og at han hadde løpt tilbake til hun om han fikk sjangsen:(

Mannen er 36 år så det vi holder på med er seriøst. (Trodde hvertfall jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke legge noe i dette og heller ikke lage noe drama. For å være ærlig skjønner jeg ikke helt hva som er problemet her. Han har laget et passord med halvparten av hennes e-mail adresse i.

Vi bruker alle mulige "knagger" når vi lager koder. Jeg tror ikke han går rundt og tenker på henne og jeg tror han er seriøs.

Skrevet

Sjekk saken ordentlig ut ved å snakke med han.

Det er mulig det er et gammelt passord - laget før han møtte deg.

Det er også mulig at han rett og slett ikke er over henne.

Jeg er skilt fra min ex-mann. Han har ny. Jeg har ny.

Han sier stadig at han vil at det blir oss igjen. Bare det i seg selv er fryktelig for hans nye kjærste. Stakkars henne. En nr 2!!Dvs - "stadig" blir sjeldnere, for jeg sørger for å ikke komme i situasjoner hvor vi møtes mer enn vi må pga ungene våre.

Det er synd på min ex. Det er evt synd på din.

Press han litt, finn det ut - ellers blir du helt sprø!

Bedre å vite - for å gå videre alene - enn å å lure:)

Lykke, lykke til.

Skrevet

Sjekk saken ordentlig ut ved å snakke med han.

Det er mulig det er et gammelt passord - laget før han møtte deg.

Det er også mulig at han rett og slett ikke er over henne.

Jeg er skilt fra min ex-mann. Han har ny. Jeg har ny.

Han sier stadig at han vil at det blir oss igjen. Bare det i seg selv er fryktelig for hans nye kjærste. Stakkars henne. En nr 2!!Dvs - "stadig" blir sjeldnere, for jeg sørger for å ikke komme i situasjoner hvor vi møtes mer enn vi må pga ungene våre.

Det er synd på min ex. Det er evt synd på din.

Press han litt, finn det ut - ellers blir du helt sprø!

Bedre å vite - for å gå videre alene - enn å å lure:)

Lykke, lykke til.

Takk for svar! Det er ikke et gammelt passord, for jeg vet hva det forrige var da jeg ordnet mailen hans da han var bortreist med jobben. Ikke så lett å spørre han, for jeg vet om hennes mail adresse pga litt tidligere "snoking" fordi jeg var så usikker på han. Mail adressen er ganske spesiell. Huff, var ikke lett dette :(

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har noen passord jeg veksler mellom, det ene er et PCspill jeg spilte mye i 1998, et annet er PINkoden fra mitt første bankkort og et siste er nicket på en person jeg snakket med på mIRC da vi fikk internett.

Jeg tenker ikke spesielt mye på noen av de i hverdagen.

Skrevet

Takk for svar! Det er ikke et gammelt passord, for jeg vet hva det forrige var da jeg ordnet mailen hans da han var bortreist med jobben. Ikke så lett å spørre han, for jeg vet om hennes mail adresse pga litt tidligere "snoking" fordi jeg var så usikker på han. Mail adressen er ganske spesiell. Huff, var ikke lett dette :(

Men kan det ikke bare være slik at han har brukt noe kjent inn i passordet - eller er det jeg som ikke skjønner dette. Han har laget et passord og halvparten av dette består av deler av hennes mailadresse. Tror du det betyr at han tenker på henne?

Skrevet

Det er egentlig superlett! (selv om samtalen er vanskelig) Ingen kvinne,- eller mann skal leve i et forhold der det er usikkerhet.

Det har jeg gjort før og jeg ble utslitt. Nå har jeg en mann som elsker meg. Jeg er aldri i tvil om det! Spør rett frem! Du trenger da ikke å fortelle om din lille snoking av den grunn. Spør han! Si at du er litt i tvil siden dere startet forholdet ved at han innledet den innrømmelsen. Si at du ikke vil gnage om det og at det ikke skal bli en stadig samtale, men at du ønsker å vite hvordan han tenker rundt henne nå. Treffes de, tenker han i de baner eller er han totalt ferdig? Se han inn i øynene og du har svaret. Er svaret ikke det du ønsker deg. Mann deg opp og FLY VIDERE!!!!!! :klemmer:

Skrevet

Han kan ha byttet tilbake til det gamle passordet igjen da.

Min x klikket fullstendig da jeg skulle bestille kinobiletter en gang, og tastet inn anita...., jeg kjente jeg ble varm i toppen. Jeg har fortsatt x i ett par passord.

Men du får vel spørre mannen din hvor mye du skal legge i det. Han har neppe glemt henne, men han har ikke glemt deg heller. Jeg tror ikke han vil bytte tilbake, selv om det kanskje er litt trist for han at han ikke lenger får stilt opp for henne.

Skrevet

Men kan det ikke bare være slik at han har brukt noe kjent inn i passordet - eller er det jeg som ikke skjønner dette. Han har laget et passord og halvparten av dette består av deler av hennes mailadresse. Tror du det betyr at han tenker på henne?

Ja for han har jo tatt det fra hennes adresse. Det er noen sammensatte bokstaver, ikke et hvilket som helst ord. Altså han hadde aldri kommet på det hvis han ikke tenkte på den mail adressen..

Skrevet

Ja for han har jo tatt det fra hennes adresse. Det er noen sammensatte bokstaver, ikke et hvilket som helst ord. Altså han hadde aldri kommet på det hvis han ikke tenkte på den mail adressen..

Men bruker man ikke sammensetninger som man er sikker på å huske da? Jeg har hatt passord i årenes løp som har vært sammensatt av tlfnr etc, men det betyr jo ikke at jeg tenkte på personene sonm eide de.

Skrevet

Det er egentlig superlett! (selv om samtalen er vanskelig) Ingen kvinne,- eller mann skal leve i et forhold der det er usikkerhet.

Det har jeg gjort før og jeg ble utslitt. Nå har jeg en mann som elsker meg. Jeg er aldri i tvil om det! Spør rett frem! Du trenger da ikke å fortelle om din lille snoking av den grunn. Spør han! Si at du er litt i tvil siden dere startet forholdet ved at han innledet den innrømmelsen. Si at du ikke vil gnage om det og at det ikke skal bli en stadig samtale, men at du ønsker å vite hvordan han tenker rundt henne nå. Treffes de, tenker han i de baner eller er han totalt ferdig? Se han inn i øynene og du har svaret. Er svaret ikke det du ønsker deg. Mann deg opp og FLY VIDERE!!!!!! :klemmer:

Du virker fornuftig!

Kan ikke du ta en tur innom min tråd "Han gjør meg usikker" og skrive hva du synes om den saken?

Jeg hadde blitt kjempeusikker om jeg var deg TS, og ville ikke blitt sammen med han hvis han ikke var over eksen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...