Sammy Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hvilke MD produkter anbefaler dere til kombinert hud? Jeg har prøvd litt forskjellig innen MD nå, fordi jeg ikke helt føler jeg har funnet ut hvilke produkter som er de rette for meg.....
Gjest BabyBlue Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Det er jo en cleanser for vanlig og sensitiv hud. Anbefaler den for sensitiv hud: den er effektiv, men snill mot huden : ) Utenom det har jeg ikke prøvd så mye...
Gjest BabyBlue Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Tror det betyr at ett felt i huden er oljet, og et annet er tørt, et annet er normalt. jeg har f.eks normal hud i ansiktet, bortsett fra panna, som er tørr.
Gjest Serena Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Tror det betyr at ett felt i huden er oljet, og et annet er tørt, et annet er normalt. jeg har f.eks normal hud i ansiktet, bortsett fra panna, som er tørr. Vet hva kombinert hud betyr. Jeg spurte ts om hun kunne forklare nærmere om akkurat sin hud.
Sushi Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Jeg har kombinasjonshud som lett blir fet i noen partier, og har hatt god nytte av Exuviance. Brukte noen MD-produkter før, men synes de er mindre effektive samtidig som de er "slemmere" mot huden (tørker den ut etc.). Det beste for deg er kanskje å rådføre seg hos en hudpleier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå