Gjest gjest Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei! Spørsmålet mitt er ganske enkelt: Har noen vært med på/ hørt om at utroskap har hatt en eller annen positiv utgang/ konsekvens? Dette er noe jeg diskuterer mye med en venninne, og vi blir ikke enige. Hva mener dere? Erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Ja, det positive ved utroskap er at den utro partnerens virkelige karakter avdekkes - og man forstår at det er lurt å forlate vedkommende. Snarest.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Ja! Det ga meg kicket til å krabbe ut av et dårlig forhold!!
Gjest gjest Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg har en kompis som har fortalt at livet ble mye lysere da kona fikk seg en elsker. Kona ble i bedre humør og hadde "mer å by på" i samlivet deres. Men så er denne kompisen min ganske spesiell også da..
Gjest Ella Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Jeg kan svare utfra min egen erfaring. For tre måneder siden var jeg utro mot min samboer gjennom 10 år. Jeg lå ikke med den andre mannen, men vi rota MYE for å si det sånn, og vi hadde mye kontakt i en liten periode. Jeg trodde jeg var forelska i han, men det gikk over. I ettertid har jeg tenkt "hvordan kunne jeg være SÅ dum???" Denne andre mannen er en useriøs type, en player . Jeg har fått opp øynene for samboeren min igjen, ser hvor heldig jeg er som har han og føler meg nyforelska igjen. Han vet ikke om at jeg var utro, og jeg har ingen planer om å si det til ham. Han sier at den siste tiden har vært fantastisk, og at han også føler seg nyforelska i meg. Vi har fått igjen gnisten, og sexen er fantastisk ;-) Jeg var "slem", det er jeg klar over, men nå har vi det fantastisk sammen, og jeg er SÅ vanvittig glad for at jeg ikke surra bort dette på en dust.
Independent_ Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Jada. Det er veldig vanlig at de som har vært utro blir kvitt en del seksuell frustrasjon som kanskje har bygget seg opp inni dem i lang tid. Jeg har ei venninne som var sammen med en fyr ganske lenge. Hun skjønte ikke hvor viktig det var å gi fyren sex og å tilfredsstille hans behov også, i tillegg til hennes egne. Forholdet begynte å skrante fordi de ikke hadde nok samvær og kontakt med hverandre. Fyren ble selvsagt seksuelt frustrert å hadde behov han trengt å få dekket så han var utro. Det selvsagt slutt en liten stund da venninna mi fikk vite at han hadde vært utro. Nå lever de to sammen i beste velstand, og er lykkeligere enn noen gang. Nettopp fordi at venninna mi skjønte at hele forholdet handler om kompromiss og selv om at hun ikke har lyst bør hun gjøre noe for mannen sin som har lyst.
I Grosny Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Hei! Spørsmålet mitt er ganske enkelt: Har noen vært med på/ hørt om at utroskap har hatt en eller annen positiv utgang/ konsekvens? Dette er noe jeg diskuterer mye med en venninne, og vi blir ikke enige. Hva mener dere? Erfaringer? Sex og sjarmering er ferdigheter som kan trenes opp. Bjørge Stensbøl uttalte en gang om toppidrett "den som er best i verden trener mest i verden" Så hvis mannen din er en fantastisk elsker, så vet du kanskje hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå