AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hvordan får jeg slettet en gruppe jeg har startet på facebook?
Sugerøret Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hvordan får jeg slettet en gruppe jeg har startet på facebook? få alle til å melde seg ut ,så forlater du gruppen slik at den blir tom.Da vil FB fjerne gruppen pga inaktivitet og 0 medlemmer... Finner svaret på engelsk under help på FB
Kråkesaks Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 få alle til å melde seg ut ,så forlater du gruppen slik at den blir tom.Da vil FB fjerne gruppen pga inaktivitet og 0 medlemmer... Finner svaret på engelsk under help på FB Jeg tror det er et alternativ Delete group også, men da må den være tom for medlemmer. Jeg slettet en gruppe selv for noen år siden da den var uten medlemmer.
Sugerøret Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 ja det stemmer Poteten.Bare jeg som glemte å skrive det opp i min første post. Sorry type trøtt
Kråkesaks Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 ja det stemmer Poteten.Bare jeg som glemte å skrive det opp i min første post. Sorry type trøtt Sånn kan det gå. Vi er vel alle trøtte en gang i blant.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Slik gjorde jeg det. Jeg fant ut at det gikk ann å slette alle medlemmene og da de var slettet forlot jeg gruppen. Og da ble også gruppen slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå