Annie19 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei! Ei god venninne av meg har snart bursdag, og eg tenkte å kjøpe ei bok til ho som ho har ønska seg lenge. Problemet er berre at eg ikkje hugsar kva den heiter! Var med ho på bokhandelen ein gong, og då viste ho meg den. Den er ei slags bildebok med bilder av korleis verda ser ut ovanifrå. Trur ikkje det er tekst der, i såfall er det veldig lite, feks i form av kvar biletet er teke nede i hjørnet. Er ganske så sikker på at tittelen var norsk. Sjølve boka er ganske stor og tjukk. Ho bladde litt i boka og då viste ho meg eit bilde av ei (tropisk?) øy som var forma som eit hjarte. Bilda er ganske store og dekkar ei heil side. Kor tid den blei gitt ut veit eg ikkje. Vi var i bokhandelen for kanskje tre månadar sidan, og då sa ho at ho hadde ønska seg den boka lenge. Ho er riktignok veldig oppdatert på slikt, så boka treng ikkje å vere gammal av den grunn. Håpar nokon kan hjelpe meg! Tusen takk!
FrkUr Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Kan det være denne? http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=bertrand&p=1&r=2&cid=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå