Northstar_ Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Vi har prøvd denne nye nuva ringen, men kjærsten min blir skikkelig sår av den... Er det andre som har opplevet dette eller har noen erfaringer? :yy: Northy :yy:
Mette Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Vi har ikke hatt det problemet. Det kan lett løses vet at du tar den ut når dere har samleie. Du kan ha den ute tre timer.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 husk da bare på å sette den inn igjen einnen 3 timer
Northstar_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ha den ute tre timer. Ja dette vet jeg... Men da er det slutt på sex mange ganger om dagen og det hadde tatt seg ut om jeg glemte å sette den inne igjen ja :oops: he he Jeg har bare hørt lov ord om denne typen prevensjon, men jeg kan jo ikke ha i denne hvis det plager han på noen måte eller sørger for at han blir sår... Jeg må innrømme at jeg synes også at ringen gjør at jeg ikke blir så våt nedentil når jeg har lyst på sex, som jeg gjorde før jeg prøvde nuva ringen... Opplevet noe av det? Dere nuva ring brukere? Dette irriterer meg for den er jo perfekt på de andre tingene.. Jeg kan nemlig ikke bruke p-piller, så dette var et perfekt alternativ... :yy: Northy :yy:
Mette Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 . Jeg må innrømme at jeg synes også at ringen gjør at jeg ikke blir så våt nedentil når jeg har lyst på sex, som jeg gjorde før jeg prøvde nuva ringen... Opplevet noe av det? Dere nuva ring brukere? Dette irriterer meg for den er jo perfekt på de andre tingene.. Jeg kan nemlig ikke bruke p-piller, så dette var et perfekt alternativ... :yy: Northy :yy: Nå vet jeg ikke hvor lenge du har brukt den, men jeg hadde også dette problemet de første mnd. Så gikk det over, og alt er normalt igjen :blunke: Du kan jo ta den ut mange ganger til dagen, bare husk å sette den inn igjen med en gang. Du trenger ikke å ha den ute i 3 timer, små korte avbrudd går greit det også. Håper at det ordner seg for deg, lykke til.
Northstar_ Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg får prøve det... Og gå på apoteket og kjøpe meg glidekrem... men synes jo at det blir litt flaut, for han trodde jo at jeg ikke hadde så lyst på han som jeg pleier... vi fleipet litt om at jeg ikke "fikk den opp" som kan skje gutter he he... men jeg får forklare dette for han da... Han kommer sikkert til å le av det hele takk og lov for humorn :D :yy: Northy :yy:
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Min kjære merker ingen ting. Hvorfor tar du den ikke bare ut da? Og setter den inn igjen når dere er ferdige? Glidekrem er ikke mye flaut å kjøpe, tror det finnes i de fleste hjem etterhver. På kondomeriet har de et stort utvalg og om du ikke vil kjøpe det selv hvorfor ikke bestille det på nettet og få det i en anonym pakke i posten da?
AmusaDamini Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan gjøre han sår jeg? :-? Det er jo bare en plastring og dersom den er riktig plassert så skal den ikke merkes av hverken partneren din eller deg. Jeg har nemlig selv valgt å slutte på p-sprøyten nå og begynne på nuva ringen isteden og den eneste grunnen til at det ble nuva ring istedenfor spiral var fordi gynekologen min påsto at ingen av oss ville merke noe.. akkurat det er ganske viktig for meg. Så dersom jeg nok en gang har valgt feil type prevansjon så blir snurt! Håper du kan forklare.. :oops:
Fakse Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 Det er ikke riktig at mannen ikke merker noe. Har enda ikke hørt om en mann som ikke merker ringen dersom den er inne ved samleie. Men min kjære sier at det ikke plager han, og jeg har også hørt om de som synes det er godt å merke at den er der. Men noen synes også det er ubehagelig, men da er det jo bare å ta den ut ved samleie. Noen menn kan faktisk merke trådene på en spiral også, dersom de er følsomme, og den er det litt værre å gjøre noe med...
Gjest Northstar_ ikke pålogget Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har nemlig selv valgt å slutte på p-sprøyten nå og begynne på nuva ringen isteden og den eneste grunnen til at det ble nuva ring istedenfor spiral var fordi gynekologen min påsto at ingen av oss ville merke noe.. akkurat det er ganske viktig for meg. Så dersom jeg nok en gang har valgt feil type prevansjon så blir snurt! Håper du kan forklare.. :oops: Noen ganger så merker han at han blir sår i etterkant, mens andre ganger så plager det han ikke... men for oss så er det da bedre og ta den ut med en gang. Jeg har en del andre komplikasjoner også... som at jeg ikke blir så våt... + at det tar lengre tid med meg nå enn tidligere osv... har ikke helt bestemt meg om dette er et godt alternativ for meg. Tiden vil vel vise... :yy: Northy :yy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå