Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg må ha meg et par nye støvler. Ilse-støvlene har merkelig såle synes jeg, og har hørt så mange historier om at de "lekker" - så de utgår med høye kneløft. Er ofte sålene som gjør om støvelen ser "corny" ut eller ei. Har sett noen Viking Triumph som jeg synes var kjempefine - bortsett fra kjedelig farge (fåes kun i krem og brunt). Hunters er jo fine, men begynner å bli litt lei av "oppsynet" til disse merkene. Så et par andre fra Triumph; retro. Sålene blir litt kjipe, og jeg er redd de blir vonde å gå i. Men ellers så de ganske knall ut. Herregud - skal bare lufte bikkja når det er regnvær, men er redd turene kan bli lange og jeg må ha noe som er vanntett og godt å gå i. Viking Triumph: http://images2.brandos.no/no/1/18541/18541-b.jpg Viking Retro: http://images4.brandos.no/no/1/18538/18538-d.jpg Noen som har tips til vanntette gummistøvler som er GODE å gå langt i. Disse til Viking Triumph ser ut som de har en veldig god såle... Endret 2. september 2010 av Sobril
Paibunn Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Mine Ilse støvler lekker ikke, og er gode å gå i
Hecubaa Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Jeg syns Hunter definitivt er finest på støvel-markedet! Javel, de er populære og sees overalt så fort det slippes en dråpe fra himmelen, men allikevel..
Gjest Nanette Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg syns Hunter definitivt er finest på støvel-markedet! Javel, de er populære og sees overalt så fort det slippes en dråpe fra himmelen, men allikevel.. Er de ikke litt lange/høye? Tror disse ville gått opp til knærne/på knærne mine. Jeg syns Ihlse er fine. Den hvite triumph var også fin.
Hecubaa Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Er de ikke litt lange/høye? Tror disse ville gått opp til knærne/på knærne mine. Jeg syns Ihlse er fine. Den hvite triumph var også fin. Jo, de går nesten opp til knærne. Men jeg syns det er fint, for det gir de et støvlett-preg
Independent_ Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg Hunter støvler. Ikke pga popularitet eller noe, men jeg synes faktisk de var best på av alle støvlene jeg prøvde. Å de fungerer kjempebra. De er kanskje litt oppskrytt, men jeg liker de godt likevel. Dessuten så er de sorte og helt nøytrale så de kan brukes til både tights, jeans og alt annet man skulle ønske å ha på seg.
Hecubaa Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Er de ikke litt lange/høye? Tror disse ville gått opp til knærne/på knærne mine. Jeg syns Ihlse er fine. Den hvite triumph var også fin. Jo, de går nesten opp til knærne. Men jeg syns det er fint, for det gir de et støvlett-preg
Gjesten Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg har disse i krem http://astore.amazon.de/Viking.Gummistiefel.Schuhe.Shop-21/detail/B0032LBWWO Har ikke fått brukt dem mye ennå, men de kjennes veldig gode ut!
Stars Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Har også Ilse-støvler som er et par år gamle, og synes de er gode å gå i, og de har heller ikke lekket hos meg. Skal kjøpe meg Hunter etterhvert også, siden jeg synes de er kule, og har en helt annen stil enn Ilse-støvlene. Synes det er deilig at Ilse-støvlene er foret, forresten. Skulle jeg nå kjøpt støvler uten å ha hatt fra før av hadde jeg kjøpt Hunter eller de fra Triumph som du la inn bilde av. Var også noen kule fra Tretorn da jeg kjøpte Ilse-støvlene, men de var utsolgt i min str.
Frk Doodad Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Hei Jeg sikler etter et par Viking Fox støvler. Synes de ser fine og gode ut (bra såle)
Antlers Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 (endret) Hei Jeg sikler etter et par Viking Fox støvler. Synes de ser fine og gode ut (bra såle) De er gode, jeg er ihvertfall superfornøyd med mine Endret 30. august 2010 av Antlers
mæda Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 viking støvler jeg er glad i viking støvler, har et par, fra "rosa sløyfe aksjonen"
Kløftfrid Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Eg har både Hunter og Viking, og er nøgd med begge. Vikingstøvlane er litt mjukare og meir behageleg for foten, men dei kan verte for vide i skaftet. Det eg likar best med Hunter er at dei er så smale.
Gjest Sobril Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Eg har både Hunter og Viking, og er nøgd med begge. Vikingstøvlane er litt mjukare og meir behageleg for foten, men dei kan verte for vide i skaftet. Det eg likar best med Hunter er at dei er så smale. Men hvilken modell? Jeg har nettopp bestilt fra Brandos, og det ble Vikings modell triumph.
Kløftfrid Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 Men hvilken modell? Jeg har nettopp bestilt fra Brandos, og det ble Vikings modell triumph. Ja, dei har jo mange modellar! Eg har den klassiske retroaktige, http://www.gsport.no/Produkt/353300(BC_3)/viking-retro-high-sort-dame/.
Gjest Badabing Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Jeg synes Viking Fox-støvlene er finest hittil. De er gode å gå i, og så har de en bra såle så de ikke blir så glatte. Synes Hunter blir litt kjedelig, for det er så mange som har dem. Har også sett noen andre støvler som er kjempestilige, men de så jeg først etter at jeg hadde kjøpt Viking-støvlene. Jeg husker dessverre ikke hva de heter, men det var ikke Le Chameau. Kanskje noen andre som vet? Samme høyde som Viking, og litt brunaktige/naturlig stil.
Antlers Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 Eg har både Hunter og Viking, og er nøgd med begge. Vikingstøvlane er litt mjukare og meir behageleg for foten, men dei kan verte for vide i skaftet. Det eg likar best med Hunter er at dei er så smale. Viking Fox er helt normale i vidden (litt variasjon i de forskjellige modellene), noe som betyr at du faktisk kan klare å stappe ei normal bukse ned i støvlene, ikke bare en skinnyjeans som kutter blodsirkulasjonen ved ankler og legger Synes Hunter er flotte å se på, men de klassiske høye kan fort bli vonde på for mange. Jeg har relativt slanke legger, men kunne ikke fått plass til annet enn skinnyjeans/tights nedi der, og i tillegg synes jeg Hunterstøvlene gnager bak på knebøyen om jeg bøyer knærne mye eller sitter (er 168 cm høy, med normal lengde på bena). Nå finnes det jo mange forskjellige Hunter modeller, men vil bare gjøre oppmerksom på at om man vil ha noe behagelig er det ikke sikkert den klassiske modellen er det beste valget. Ikke bestill fra nettet uten å prøve den på i butikk først, ihvertfall
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 Jeg har disse Hunter-støvlene som man kan justere skaftbredden på. Syns de er både behagelige og pene. Har også Ilse Jacobsen-støvler. Disse ser litt 'grovere' ut, men holder bedre på varmen da de er foret. Litt tunge, men behagelige å gå med.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #19 Skrevet 31. august 2010 Er det noen som har Moods of Norway-støvler her? Tenker på å kjøpe meg et par da de har dem på salg her nå. Har prøvd dem på, men synes kanskje de virker litt kalde? Mulig jeg bare trenger å gå opp en størrelse og ha ullsokk i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå