Gå til innhold

Hår og negler vokser ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest redstar
Skrevet

Jeg har et kanon irriterende problem, nemlig at håret mitt vokser utrolig lite og neglene mine vokser så å si ikke i det hele tatt.

Jeg har bitt negler i mangen år men det siste har jeg virkelig prøvd å slutte men selv om jeg ikke biter så vokser neglene ikke i det hele tatt. Jeg mister også mye hår, det har jeg gjort ivertfall de 2 siste åra.

Jeg har tidligere tatt et kosttilskudd Vitamin B kompleks fra en leverandør som jeg selvfølgelig ikke husker men jeg trodde gjerne at det var denne men jeg er ikke sikker.

Jeg er ute etter et produkt som faktisk virker, frisøren min sa at hun tok Sink for håret, kan dette stemme?

Noen som har noen gode kosttilskudd produkter å anbefale?

Jeg vil gjerne ha lange fine negler:)

På forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at dette er genetisk.. Jeg gjør absolutt ingenting, og håret mitt vokser som bare det!

Skrevet

Spiser du nok grønnsaker osv? Har hørt det skal være det mest essensielle.

Gjest redstar
Skrevet

Spiser du nok grønnsaker osv? Har hørt det skal være det mest essensielle.

Jeg har egentlig spist bra, spiser salat hver dag, og nå de siste mnd har jeg spist massevis av grønnsaker osv.

Jeg tok et kostilskudd før som het Vitamin Komples B eller noe som jeg faktisk merka at fungerte, mistet mindre hår og neglene ble bedre, men er tom for dem og finner dem ikke igjen men var noe som trolig ble kjøpt hos noe body build/best body nutrition butikkgreier.

Min mormor har pene negler, min mor bet negler selv imangen år men sluttet for en stund tilbake og hun har også pene negler... :/

Vet at helsekost og vita selger forskjellige produkter men gidder ikke å kjøpe noe som ikke virker, derfor jeg gjerne vil høre hva dere sier:)

Skrevet

Prøv b-vitamin :) Helsekost og vita selger dette produkter her som jeg vet mange er fornøyd med :) Suplex b har jeg hrt mye godt om, og jeg vil anta det er ganske likt det du har prøvd fra før.

Gjest redstar
Skrevet

Prøv b-vitamin :) Helsekost og vita selger dette produkter her som jeg vet mange er fornøyd med :) Suplex b har jeg hrt mye godt om, og jeg vil anta det er ganske likt det du har prøvd fra før.

Selger vita dette produktet? Viss ikke bestiller jeg det på nett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...