AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei Har hatt en SA og en MA tidligere... Fikk en gang tidligere resept av gynekologen min på crinone som jeg skulle bruke fra jeg ble gravid, men ble det ikke da og resepten har gått ut. Testet positivt i dag og lurer på om det er noen som har erfaring med crinone, om jeg skal ta kontakt med gynekologen å spørre om ny resept? Har brukt pergo denne syklusen og er redd for at det skal gå galt igjen...
SøsterLiten Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Crinone er progesteron krem som brukes som "babylim". Alle som har vært gjennom IVF får en eller annen form for progesteron tilført etter innsetting av embryo. Crinone blir gitt fordi kroppen ikke produserer nok/ikke i det hele tatt produserer progesteron og derfor trenger å få det tilført frem til egget har festet seg i uke 4/ eller til morkaken overtar jobben i uke 12. Hvis du fikk resept på dette av din lege så er det vel fordi han har mistanke om at du har hatt MA/SA som følge av for lite produksjon av progesteron. Hvis jeg var deg ville jeg ringt legen fortalt din situasjon og spurt hva h*n synes du burde gjøre! Lykke til!
Samba Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg ville ringt gynekologen med en gang. Jeg gikk på crinone ved forrige graviditet. Før det hadde jeg en MA og to SA foran meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå