AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Trenger tips til skikkelig varme vintersko, må tåle et eg som veeeeldig lett fryser på bena skal bruke de ned mot -30 grader. Må ikke være scootersko, da eg må kunne gå litt med dem;)
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Riekler lager varme vintersko, men det er ikke sikkert du synes de er så fancy....
Kamikatze Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Skal du ut i sånn kulde, kan det muligens være en idé å legge inn varmekabler i skoa? Du får både elektrisk oppvarmede sokker og såler i handelen, men skoa/støvlene bør være bra isolert likevel. Du skriver ingenting om bruksområdet. For det er forskjell på å labbe rundt på vidda, eller pub til pub på tilslapset asfalt. Forsvaret har jo sånne overtrekk/varmeposer med såler under, som du trer over sko/støvler. Ellers finns der mye bra etterhvert i kategorien arbeidsstøvler.
sophiaM Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Uggs? Haha, store hjerner tenker likt ! ;D
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Jeg har Sorel (joan of arctic). Disse holder tottelottene varme på alle vintersdager
Aubree Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg har Sorel (joan of arctic). Disse holder tottelottene varme på alle vintersdager Jeg kjøpte meg uggs for fire år siden. Problemet var at jeg syns de var så stygg at jeg klarte ikke å bruke dem haha :D Men i fjor begynte jeg å bruke dem rett etter jeg hadde kjøpt meg nye vintersko. Og de nye vinterskoa blei pensjonist Var noen uker med 30 minus i fjor rett etter jul her, og jeg var så varm og god på beina.. Blir nok mye brukt i år å
Karmosin Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Selskinnsstøvler. Vanvittig varme og lette. Med litt ullsokk inni takler de fint -30.
daimis Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 selskinnsko. dale har som de selger rundtom i landet og på nett www.dalesko.no
Esil Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 Timberland! Beste vinterskoene jeg noen gang har hatt.. Tåler alt, og er skikkelig gode å varme Men spesielt utseende på dem da.. http://timberland.no/tag/støvler/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå