Gå til innhold

skikkelig varme sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til skikkelig varme vintersko, må tåle et eg som veeeeldig lett fryser på bena skal bruke de ned mot -30 grader. Må ikke være scootersko, da eg må kunne gå litt med dem;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Riekler lager varme vintersko, men det er ikke sikkert du synes de er så fancy....

Skrevet

Skal du ut i sånn kulde, kan det muligens være en idé å legge inn varmekabler i skoa? Du får både elektrisk oppvarmede sokker og såler i handelen, men skoa/støvlene bør være bra isolert likevel.

Du skriver ingenting om bruksområdet. For det er forskjell på å labbe rundt på vidda, eller pub til pub på tilslapset asfalt.

Forsvaret har jo sånne overtrekk/varmeposer med såler under, som du trer over sko/støvler. Ellers finns der mye bra etterhvert i kategorien arbeidsstøvler.

Skrevet

Uggs? :P

Haha, store hjerner tenker likt ! ;D

Skrevet

Jeg har Sorel (joan of arctic). Disse holder tottelottene varme på alle vintersdager :)

Skrevet

Jeg har Sorel (joan of arctic). Disse holder tottelottene varme på alle vintersdager :)

Jeg kjøpte meg uggs for fire år siden. Problemet var at jeg syns de var så stygg at jeg klarte ikke å bruke dem haha :D Men i fjor begynte jeg å bruke dem rett etter jeg hadde kjøpt meg nye vintersko. Og de nye vinterskoa blei pensjonist :P Var noen uker med 30 minus i fjor rett etter jul her, og jeg var så varm og god på beina.. Blir nok mye brukt i år å :P

Skrevet

Sorel eller Nesnalobber?

Skrevet

Selskinnsstøvler. Vanvittig varme og lette. Med litt ullsokk inni takler de fint -30.

Skrevet

selskinnsko. dale har som de selger rundtom i landet og på nett www.dalesko.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...