AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Del Skrevet 29. august 2010 Ja, men jeg bor ikke i byen, tvert om i utkantsnorge. Portoen på slikt blir jo kjempehøy, så er det noen som har bestilt slikt på nettet, og har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. august 2010 #2 Del Skrevet 29. august 2010 Dette lurer egentlig jeg på og, og kunne gjerne tenkt meg vekter man kan ta litt av og på. På trening bruker jeg jo fra 4-10 kg i frivekter alt etter hvilken øvelse, og håper jo og øke på etterhvert og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #3 Del Skrevet 29. august 2010 Jenter, på europris koster det nå kroner 200 for en boks med manualer fra 1-10 kg! Bedre pris tror jeg ikke en får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Del Skrevet 31. august 2010 XXL har vel masse treningsutstyr -vekter..? men tru ja de har sånn at de sender ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå