majva Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Da var dato, lokalet og kirken bestemt og booka. Vi gifter oss 25 Juni 2011! Vi bor jo og jobber på Sunnmøre, men skal ha bryllupet på nordmøre der jeg kommer fra. Har søkt inne på forumet og funnet veldig lite om brudekjolebutikker, fotografer, blomster osv i Molde og Kristiansund. Har jo funnet aktuelle steder, men ikke personlige erfaringer. Alt mottas med takk Når det kommer til brudekjole, så har jeg jo mulighet for å titte innom Oksnes eller Torunns drømmekjoler i Ålesund også. Har kikket litt på kjoler på nett (finn, nettbutikk, ebay), men har en litt "vanskelig" fasong så tror jeg vil ha litt profesjonelle tips hvertfall. Om det er flere som skal gifte seg i området, er det bare å slenge seg med på tråden!
MonThe Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 (endret) Hei:) Gratulerer med giftemål! Er selv fra området, men skal gifte meg i Trøndelag, men kan kanskje hjelpe deg med noen tips Edith Winje i Krsund har mye fint, både til brud/forlover etc. De er også veldig flinke med hår og sminke! Vet av ei som syr i Molde som er veldig flink, hun driver en butikk i Molde som heter MOOI -- vet ikke om hun syr brudekjoler, men hun kan iallefall hjelpe deg med å evt. sy inn/ut/modifisere en brudekjole! Fotograf Engvik og Hasselø er flinke fotografer i Krsund, vil personlig anbefale Hasselø. Fame fotografene i Molde har jeg og hørt mye bra om. Har også hørt om en Terje Aamodt i Molde osm er veldig flink fotograf! Håper dette var til litt hjelp! Hvor skal dere gifte dere? Endret 29. august 2010 av MonThe
majva Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Takk for svar Vi skal gifte oss på Angvik gamle handelsted i Gjemnes. Nydelig plass som jeg bare "måtte" ha, selv om det tar sin del av budsjettet. Sparer heller inn på litt andre ting tenker jeg. Hasselø og Edith Winje skal definitivt sjekkes ut, forloveren min bor i Kristiansund så hun får være med å undersøke Har sett litt på diverse fotografer og tenkte å innhente tilbud snart, vi skal først og fremst ha fotograf til å ta brudebildene da vi har en bekjent som kan dokumentere resten av dagen. MonThe: Når skal du gifte deg ?
MonThe Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Ååh, det er det nyyydelig!! Det blir sikkert et fantastisk bryllup! Kjekt å ha noen til å hjelpe seg med å sjekke ut ting når man selv ikke bor på plassen:) Lykke til med videre av planleggingen! Gifter meg 23. juli 2011 :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå