Gjest Carleigh-Ann Skrevet 29. august 2010 #1 Del Skrevet 29. august 2010 Det er vel flere her som har det som meg for tida. 4 uker siden det ble slutt mellom meg og exen. Jeg har så vondt i hjertet at jeg er helt utslitt. Sitter her og griner og har det ikke bra Har prøvd å følge mine egne råd, trent masse, vært sammen med venner, skrevet i dagboka mi, og i går klina jeg til og med med en kar. Men jeg føler meg fortsatt elendig og savner exen så utrolig... Selv om han har behandla meg kjempedårlig og generelt vært en dritt med stor D! Tar imot tips til å komme over dette,hva gjør dere andre for å komme over en dere er glad i? Og hvor lang tid tar det sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida1989 Skrevet 29. august 2010 #2 Del Skrevet 29. august 2010 Off, slike ting er ikke enkelt.. Jeg hadde det problemet at jeg alltid så det posetive i forholde vi hadde og ikke det negative. Prøvde derfor å huske ting som gjorde at det ble slutt og hva jeg egentlig fortjener i et forhold. Noen som tar meg for den jeg er og vil ha meg. Selv om det ikke kjennes sånn nå, så vet du selv at det er det du fortjener. Snakk med venner. Få det ut! Ellers høre på girl power musikk på full drus er alltid et lite tiltak, men ellers er det bare tid som kan fikse de følelsene du sitter igjen med. Hold hode hevet høyt og forstå at du selv fortjener mer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Del Skrevet 30. august 2010 Akkurat nå lurer jeg på dette selv. Det ble slutt med meg og eksen i jannuar (han som dumpa meg) og det går fortsatt opp og ned. For det meste og i lange perioder går det helt fint nå, men av og til så kommer sorgen og savnet som et knyttneveslag i magen. Jeg tror det er den evige "ta tiden til hjelp" som gjelder. Det vil ikke være vondt for alltid, men du må nok regne med en lang prosess før du er 100% fri. Så fortsett og følg rådene som blir gitt, kom deg ut snakk med venner osv, men aksepter at det vil ta tid før du klarer helt å gi slipp og slutte å sørge. Men det kommer! Du vil ikke ha det slik for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 30. august 2010 #4 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for råd Ja, jeg vet det vil gå over etter en tid, men det føles bare så vanskelig. Jeg blir nesten kvalm av tanken på menn. Og til helga må jeg se exen pga vi skal i bursdag til en felles venninne. Blir så utrolig kjipt, men jeg vil jo ikke ødelegge stemninga så får bare la vær å snakke med han. Virker nesten som vi jenter tar brudd tyngre enn menn gjør, de løper jo rett ut og finner seg en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2010 #5 Del Skrevet 30. august 2010 Tren, snakk, tren, snakk, tren, snakk, pul, snakk, tren, snakk, tren ,snakk, pul osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 30. august 2010 #6 Del Skrevet 30. august 2010 Tren, snakk, tren, snakk, tren, snakk, pul, snakk, tren, snakk, tren ,snakk, pul osv. Haha morsom du! Jeg skal aldri ha sex igjen. Men trener gjør jeg. Og snakker med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2010 #7 Del Skrevet 30. august 2010 Haha morsom du! Jeg skal aldri ha sex igjen. Men trener gjør jeg. Og snakker med venner. Du kommer garrantert til å pule igjen. det er nok den siste bekymringen du trenger å ha. forøvrig virker det jeg skrev. bare du tar tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #8 Del Skrevet 31. august 2010 gjør som brutal_mann sier, det funker! Tenk at du har det topp uten den snørrungen du var sammen med, og nå skal livet leves og nytes. Lover deg at ting går raskt over, og er du skikkelig "uheldig" så dukker det en kjekkas opp lenge før du føler deg klar for noe mer. Det har skjedd meg, og min eks er nå et godt minne, og jeg ser at med henne hadde det ikke blitt bra uansett. Så grip mulighetene og NYT livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 1. september 2010 #9 Del Skrevet 1. september 2010 Trener HVER eneste dag, og har ofte sex (med samme partneren) - det fungerer til en viss grad. Men the ghost from the past still haunts me. Ting tar tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #10 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er i samme situasjon, og her har eksen min møtt en ny en mnd etter at det ble slutt. Og jeg VET han har det bedre med henne. Hvordan overleve? Det er jo så ubeskrivelig vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. september 2010 #11 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er i samme situasjon, og her har eksen min møtt en ny en mnd etter at det ble slutt. Og jeg VET han har det bedre med henne. Hvordan overleve? Det er jo så ubeskrivelig vondt... Uff, føler med deg Skjønner ikke hvordan man bare kan komme over noen så raskt og finne seg en ny. Det klarer ikke jeg hvertfall. Er bare lei meg! Men har gitt meg selv frist til neste uke å komme over drittsekken. For da drar jeg til London og skal kjøpe masse kult! Selv om det høres veldig overfladisk ut så hjelper det å kjøpe seg noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ocean Angel Skrevet 1. september 2010 #12 Del Skrevet 1. september 2010 Haha morsom du! Jeg skal aldri ha sex igjen. Men trener gjør jeg. Og snakker med venner. Når tiden er inne å du føler deg klar for det kommer du til å møte en ny god kar og de gode følsene kommer tilbake, og du kommer til å ville ha sex med han helt sikkert! tro meg!!! Men det kommer til å ta tid før du er der.. De fleste ting her i verden blir bedre med tiden.. har selv opplevd mye vondt.. kjærligehetssorg, folk man er glad i som dør, ulykker bla. noen vanskelige ting går fort over, mens andre tar lengere tid.. og enkelte ting går aldrig helt over, men man lærer seg å lev med dem, og ikke tenke på det hele tiden.. Men det er ikke alltid så lett å se fremover og se nye muliheter i livet når det stormer som verst.. men du vil komme dit en dag.. Det lover jeg! lives go on.. enten du vil eller ei.. Vanskelige tider setter gode tider i perspektiv og gjør en bedre i stand til å sette pris på det ! stå på å ikke gi deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 3. september 2010 #13 Del Skrevet 3. september 2010 Tren, snakk, tren, snakk, tren, snakk, pul, snakk, tren, snakk, tren ,snakk, pul osv. Tren - jeg gjør det Snakk - jeg gjør det Pul - med hvem?! "Ufrivillig" singel etter 16 år i forholdt, x'en utro med mye yngre jente. Han har gått videre , jeg sitter og kaver og forsøker å skape et liv for meg selv og ungene. Ser rundt meg at folk stadig gifter seg, skiller seg og finner nye partnere. Hvor i guds navn finner de dem?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. september 2010 #14 Del Skrevet 4. september 2010 Tren - jeg gjør det Snakk - jeg gjør det Pul - med hvem?! "Ufrivillig" singel etter 16 år i forholdt, x'en utro med mye yngre jente. Han har gått videre , jeg sitter og kaver og forsøker å skape et liv for meg selv og ungene. Ser rundt meg at folk stadig gifter seg, skiller seg og finner nye partnere. Hvor i guds navn finner de dem?! De fleste tar den som først beveger på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #15 Del Skrevet 4. september 2010 Du kommer garrantert til å pule igjen. det er nok den siste bekymringen du trenger å ha. forøvrig virker det jeg skrev. bare du tar tiden til hjelp. Skriver meg på her. funker som pokkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. september 2010 #16 Del Skrevet 4. september 2010 De fleste tar den som først beveger på seg. Det gjør de vel ikke? Folk er vel tross alt litt kresne? Jeg kunne også tatt første og beste men det gidder jeg jo ikke. Er ikke redd for å være alene i motsetning til alle andre. Og jeg er UTROLIG kresen på hvem jeg vil ha inni meg. Blir ingen hvem som helst det altså. Går bittelitt bedre med kjærlighetssorgen nå. Jeg er jo så flau over at jeg klina med en unggutt så tenker nesten mer på det enn exen faktisk! Men jeg gidder ikke gå gjennom det her en gang til, så nå lever jeg i sølibat resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 8. september 2010 #17 Del Skrevet 8. september 2010 Bruk de vonde følelsene til noe positivt. Høres kanskje vanskelig ut, men husk at smerten du føler nå er et tegn på at du er levende, og at du er i stand til å føle utrolig sterke følelser. Det er ganske fantastisk, egentlig! Og en vakker dag kommer forelskelsen til å slå pusten ut av deg igjen. Jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. september 2010 #18 Del Skrevet 8. september 2010 Takk, Dainty Jeg tenker ikke så mye på det nå faktisk. Er så klart sårt, men jeg har så mye annet å engasjere meg i så det går greit. Og er så stolt over at jeg har kuttet alle bånd til den idioten. Hva gjør dere andre som sliter med kjærlighetssorg? er det mye grining og depping eller er det rett på dating igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 8. september 2010 #19 Del Skrevet 8. september 2010 Bestemte meg for å konsentrere meg på skole og fikk flytta fokus. I tillegg var det noe omstendigheter som ble litt kjipe, men egentlig glad for det, for de tok enkelt livet av alle følelser ganske raskt. Dermed: Bang, der møter jeg ei nyydelig dame, som jeg naturlig nokk blir veldig betatt av. Er ikke sikker på om det er forelskelse eller hva det er. Uansett herlig :rødme: Har ikke fått truffet henne så mye, men vi prater sammen lenge og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #20 Del Skrevet 11. september 2010 Har det helt forjævlig nå ta meg et halvt år fram i tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå