Molo Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Lillemor, som var ett år i midten av juli, begynte i barnehage (100%) 25. august. Ble plutselig litt i tvil om vi har krav på kontantstøtte i "glippen" mellom permisjon og barnehage? (I mellomperioden avviklet vi noe ferie, velvillige besteforeldre passet samt at fleksibel arbeidsgiver gjorde at hun ikke behøvde barnehagestart før nå.) Noen som vet og kan hjelpe? Har lest på NAVs sider + søkt litt rundt, men finner ikke helt samme problemstillingen andre steder. Molo:)
FangeLiv Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Jeg fikk kontanstøtte i tre måneder. Snuppa ble ett år i mai og begynte i bhg uti august. Søkte på forhånd jeg da, og sa fra om bhgstart rett etter hun hadde begynt, slik at de stoppet utbetalingen fra september av. Vet ikke helt hvordan det blir for deg som evt må søke i ettertid om støtte du ikke lenger har rett til, men det skader jo ikke å prøve?
Ella* Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Dere har rett på kontantstøtte for august. Mener dere kan søke senest tre måneder etter. Ta en tlf til NAV du
Molo Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar Da tenker jeg å slenge inn en søknad, så får vi se. Hjertelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå