Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsket oss Reimadress til 1 årsdagen til lillegutten, og fant ut at den som ikke er foret var ok - for da kan vi bare regulere med ekstra med tøy på vinteren når det blir kaldere og mindre klær på høst og vår.

Men så ble jeg plutselig litt i tvil om det holder på vinteren allikevel....

Noen som har erfaringer å dele?

Fikk den dressen vi ønsket oss da, og har også fjernet og kastet merkelappene, har jeg gjort en tabbe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt vinterdressen til Reima. De er knallgode,og en fornuftig investering.

Mine 2 , har alltid hatt Reima vinterdress,under har de ullundertøy og strikket ullklær.

Regner med det er vår/høst dress du har kjøpt. Mulig du må ha på så mye klær under , at barnet hemmes litt motorisk ute. Det kan bli stivt,og det kan bli vanskeligere for h*n å lære og bevege seg ute. Sier ikke at det blir sånn altså , men kan skje.

Jobber i bhg , og ser hvordan barna klarer seg ute i sneen, i forhold til hva de har på seg :)

Men det er jo kjekt å ha høstdress også da :)

Skrevet

Jeg ville nok også kjøpt foret vinterdress. Det hadde vi fra første vinter og det trengtes når kulda satt inn. Han hadde alikevel ulldress under, men kunne lett fryse fordi han ikke klarte å være så aktiv i sneen det første året. Vi har brukt Reima vinterdress hvert år og ser at de må være helforet her på østlandet hvor vinterne kan være kalde.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Ser ut som vi har gjort en tabbe da... :(

Vi bor i Hedmark, og det kan bli veldig kaldt ja, men barna er vel ikke ute når det mer enn 10-15 kulde eller?

Trenger jo sikkert vår/høst dress også, så sånn sett er det jo greit, men hadde ikke tenkt/råd til å legge så mye i dressen.

Finnes vel en vinterdress fra Coop som kom like godt ut i test som Reima, så kan jo kanskje kjøpe den...

Usj, ble litt deppa nå...

Skrevet

prøv barnihagen.no. der har de tilbud på Reima.

Skrevet

Takk for tips :)

Skal også se litt på finn.no ;)

Skrevet

Løste seg heldigvis på en rimelig måte, fant en på finn.no til under halve prisen - helt ubrukt :)

Skrevet

Skulle til å foreslå finn.no ja :) Der er det flere som har funnet mye nesten ubrukt. Kjempebra at du kjøper skikkelig vinterdress fra reima. De er veldig gode å bruke for barna. Ikke trange og ekle, men romslige og varme (barnehageerfaring)

Skrevet

Skulle til å foreslå finn.no ja :) Der er det flere som har funnet mye nesten ubrukt. Kjempebra at du kjøper skikkelig vinterdress fra reima. De er veldig gode å bruke for barna. Ikke trange og ekle, men romslige og varme (barnehageerfaring)

Ja, fant ut at reima er tingen :)

Som jeg skrev i første innlegg så har vi høst/vår dress fra reima, og nå da også vinterdress :) De virker veldig gode, så gleder meg til lillegutt skal bruke de i barneghagen - begynner om en uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...