Tonjen Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hadde mørkebrunt hår og bleket det 3 ganger i går, nå er det lyst, knall GULT og oransjt i lengden. Tenker å kjøpe en silver shampoo i morgen (sånn lilla shampoo som tar bort gule pigmenter i håret) men har ikke mulighet til å kjøpe det før i morgen. men så skal jeg jo på skolen på mandag, og har ikke så veeeldig lyst til å gå med gult og oransjt hår, hehe har du noen tips til hva jeg kan gjøre? :)
Gjest Heidila Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Desverre så er ikke shampoen så effektiv at den tar bort såå gult hår. Dra til frisøren,så retter de det opp med en lilla glansvask Det kan være lurt i framtiden å gå til frisør for å bleike.Jeg prøvde å bleke håret hjemme engang,og det ble oransje.IKKE gøy. Dra til frisører som kan det istedet
Tonjen Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 kjøpte silvershampoo idag, å det ser mye bedre, ut. skal bruke den et par dager til så blir d nokk fint men takk for svar
Gjest SmallTalk Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Litt grunnleggende fargelære: 1. Sølvshampo er til for at håret skal bli grått/kaldt, men har ikke så god effekt på virkelig gult hår. 2. Blåshampo nøytraliserer rødt/oransje hår. 3. Lillashampo nøytraliserer gult hår.
Gjest Bella_ Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Litt grunnleggende fargelære: 1. Sølvshampo er til for at håret skal bli grått/kaldt, men har ikke så god effekt på virkelig gult hår. 2. Blåshampo nøytraliserer rødt/oransje hår. 3. Lillashampo nøytraliserer gult hår. Verdt å vite:)Da jeg spurte duste dama på vita om de hadde sølvshampo kom hun frem med en lilla shampo og mente det var det samme.Uff blir så lei av folk som jobber med slike ting og ikke vet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå