Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om man må ha hårene utvokst før man fjerner de permanent med laser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet om man må ha hårene utvokst før man fjerner de permanent med laser??

Hårene må være barbert ordentlig, ellers svir de seg fast i huden når håret blir svidd vekk med laseren.. og kan lage flekker i huden...og man kan ikke ha brukt andre hårfjerningsmetoder som voks og hårfjerningskremer ol. på 4 uker tror jeg det var, og man kan ikke sole seg 1-2 mndr før og etter laserbehandling.. Man trenger 4 - 8 behandlinger, og det blir midre vondt for hver gang.. Har selv gjordt det, og er kjempe fornøyd! :)

Skrevet

Slenger inn et spørsmål jeg.

Jeg har lyst til å fjerne hårene permanent på leggene. Men, jeg har en tatovering der. Vil det ha noe å si? Vil ikke ødelegge tatoveringa.

Skrevet

Jeg har lyst til å fjerne hårene permanent på leggene. Men, jeg har en tatovering der. Vil det ha noe å si? Vil ikke ødelegge tatoveringa.

Tror ikke det har noe å si, men kanskje lurt å spørre på klinikken du skal gjøre det på for sikkerhetskyld..

Skrevet

Ein kan ikkje bruke laser om huden er veldig mørk, så tatovering kan kanskje bli eit problem. Ville i alle fall opplyst om det når eg bestilte time :)

Skrevet

Ein kan ikkje bruke laser om huden er veldig mørk, så tatovering kan kanskje bli eit problem. Ville i alle fall opplyst om det når eg bestilte time :)

Okei :) Tatoveringa er lyseblå da. :sjenert:

Nei men skal ikke gjøre det med det første, koster det ikke veldig mye?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hårene må være barbert ordentlig, ellers svir de seg fast i huden når håret blir svidd vekk med laseren.. og kan lage flekker i huden...og man kan ikke ha brukt andre hårfjerningsmetoder som voks og hårfjerningskremer ol. på 4 uker tror jeg det var, og man kan ikke sole seg 1-2 mndr før og etter laserbehandling.. Man trenger 4 - 8 behandlinger, og det blir midre vondt for hver gang.. Har selv gjordt det, og er kjempe fornøyd! :)

jeg lurte på...siden du selv hadde gjort det, hvor på kroppen var det? Gjør det vondt/kjenner man det godt? Hvor lenge må det gå mellom hver behandling? Høres jo fristende ut. Kan jeg spørre hvor mye du betalte...? Koster jo penger å barbere/vokse resten av livet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...