yoga Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei Er det noen som vet om The Origin of Speices av Charles Darwin er oversatt til norsk?
Pingting Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 (endret) Den ble oversatt til dansk/norsk allerede i 1871 Og finne si flere ulike utgaver på moderne norsk i dag under tittelen Om artenes opprinnelse. Edit: glemte å legge ved boktittelen Endret 29. august 2010 av Pingting
yoga Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Ja, det var det jeg også trodde. Finner den ikke på noen av nett-bokbutikkene, og begynte derfor å lure på om jeg bare hadde drømt om oversettelsen. Kjenner jeg ikke er veldig lysten på å begynne å lese Darwin på engelsk.
Pingting Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Ja, det var det jeg også trodde. Finner den ikke på noen av nett-bokbutikkene, og begynte derfor å lure på om jeg bare hadde drømt om oversettelsen. Kjenner jeg ikke er veldig lysten på å begynne å lese Darwin på engelsk. Næh, så rart? Såvidt jeg husker har moren min bestilt den fra bokkluben.no, du kan jo sjekke der? Skjønner godt at du vil lese på norsk, den skal visstnok være skikkelig tung og slitsom... sa en biolog jeg kjenner
yoga Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 Bokklubben hadde den inne. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå