Smilla78 Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 (endret) Hvor er det blitt av den "gamle" dancemusikken? De tenker jeg på 2unlimited, 2 brothers on the 4.th floor og alle de der. Den gamle dance-musikken var jo mye enn den nye! Jeg var fanatisk fan av 2unlimited og har alle cd-ne og alle singlene! Vet at en gammel helt som DJ Bobo har kommet med ny singel nå, men har ikke hørt den. Og haddaway har gitt ut "What is love" på nytt! Så den på platekompaniet her en dag og trodde ikke mine egne øyne! Endret 5. august 2022 av Smilla78
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Når jeg hører ordet haddaway får jeg dårlige assosiasjoner til en usikker ungdomstid på tidlig nittitall. Ok, det var en liten avsporing...
manji Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Heh, har mange gode minner med musikken der ja. Selv om jeg kommer opp noen år bak de fleste av dere. Jeg var vel 14 når 2unlimited og cypress hill herjet som værst.
Malou Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg var vel 14 når 2unlimited og cypress hill herjet som værst. Uten noen sammenligning forøvrig håper jeg... :blunke: Jennifer
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 De gikk sin vei. (og jeg savner dem ikke så mye....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå