Gå til innhold

Jeg har en kjempeflott lang svart skinnkåpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg kler skinnkåpen min kjempegodt, men det er noen år siden jeg har brukt den, hva er fint under den? Den har ikke spesielt mye med krage, så kanskje noe som går litt oppi halsen, eller? Svart under svart, eller lysere, eller hva? Hm.. ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanlige klær? du trenger vel ikke å bytte klesstil for å bruke en jakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanlige klær? du trenger vel ikke å bytte klesstil for å bruke en jakke?

Hehe, neida... Men jeg mener, hvilke farger og former kan passe? Er det fint med litt turtle neck til slikt, eller?

Uff, vil bare se fin ut, og har tydeligvis ingen ideer selv. Unnskyld. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turtleneck og lang sort skinnfrakk? Skal de lage en ny Matrix film?

Hahah, nå lo jeg godt :) Til ts: Syns du skal bruke helt vanlige klær under. Hvis du er usikker er det jo bare å ta noe som ikke stikker ut i halsen osv, slik at det du har under ikke vises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Synes det kan være fint med en høyhalset genser under en kåpe, jeg :)

Avhengig av farge, materiale etc trenger det ikke bli Matrix-stil av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, skal ikke bli helt matrix, så jeg mente jo ikke sort på sort heller.. Men jeg har en nydelig blå ullgenser som går litt opp i halsen, den kunne jeg kanskje tatt under kåpen? Nei, jeg er bare litt usikker på meg selv, ser ikke alltid om det er bra eller dårlig.

tusen takk for tipsene! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 :)

Her er et bilde som ligner veldig på frakken, min kan kneppes helt igjen, og det kan den på bildet også, den er bare bundet med det båndet i stedefor. Min er svart og uten den pelsen, og uten så bred bretta krage, men ellers like kne/lårlang.

http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2390145&w=450&frame=0&ee=1188551942

Takk for flere svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...