AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Del Skrevet 29. august 2010 jeg kler skinnkåpen min kjempegodt, men det er noen år siden jeg har brukt den, hva er fint under den? Den har ikke spesielt mye med krage, så kanskje noe som går litt oppi halsen, eller? Svart under svart, eller lysere, eller hva? Hm.. ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #2 Del Skrevet 29. august 2010 INGEN TIPS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #3 Del Skrevet 29. august 2010 vanlige klær? du trenger vel ikke å bytte klesstil for å bruke en jakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #4 Del Skrevet 29. august 2010 vanlige klær? du trenger vel ikke å bytte klesstil for å bruke en jakke? Hehe, neida... Men jeg mener, hvilke farger og former kan passe? Er det fint med litt turtle neck til slikt, eller? Uff, vil bare se fin ut, og har tydeligvis ingen ideer selv. Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 30. august 2010 #5 Del Skrevet 30. august 2010 Turtleneck og lang sort skinnfrakk? Skal de lage en ny Matrix film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. august 2010 #6 Del Skrevet 30. august 2010 Turtleneck og lang sort skinnfrakk? Skal de lage en ny Matrix film? Hahah, nå lo jeg godt Til ts: Syns du skal bruke helt vanlige klær under. Hvis du er usikker er det jo bare å ta noe som ikke stikker ut i halsen osv, slik at det du har under ikke vises? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 30. august 2010 #7 Del Skrevet 30. august 2010 Synes det kan være fint med en høyhalset genser under en kåpe, jeg Avhengig av farge, materiale etc trenger det ikke bli Matrix-stil av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #8 Del Skrevet 30. august 2010 Hehe, nei, skal ikke bli helt matrix, så jeg mente jo ikke sort på sort heller.. Men jeg har en nydelig blå ullgenser som går litt opp i halsen, den kunne jeg kanskje tatt under kåpen? Nei, jeg er bare litt usikker på meg selv, ser ikke alltid om det er bra eller dårlig. tusen takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 30. august 2010 #9 Del Skrevet 30. august 2010 Hvor gammel er du? Tror ikke jeg ville brukt den hvis jeg var under 30.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 31. august 2010 #10 Del Skrevet 31. august 2010 Kan du ikke poste et bilde av den eller en som ligner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #11 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er 24 Her er et bilde som ligner veldig på frakken, min kan kneppes helt igjen, og det kan den på bildet også, den er bare bundet med det båndet i stedefor. Min er svart og uten den pelsen, og uten så bred bretta krage, men ellers like kne/lårlang. http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2390145&w=450&frame=0&ee=1188551942 Takk for flere svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå