~ Angel ~ Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Heisann folkens! Jeg er en jente på 20 år, nærmer meg 21. Jeg går på videregående skole enda (andre år), pga 2 friår tidligere. Jeg går altså på skole med 17 åringer, og det er ikke alle som kan se at jeg er eldre! Dette plager meg litt, og jeg lurer på om noen har tips til meg til hvordan jeg kan kanskje se litt eldre ut?
Berentsens Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Ikke bruk tenåringssminke - altså sparkling av hele trynet. Kle deg litt formelt.
Gjest Rosemor Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Smink og kle deg "eldre", og ha en voksen oppførsel, så blir du tatt for å være din alder. Jeg møtte en voksen skoleelev på bussen for noen dager siden. Jeg kunne ikke umiddelbart se at hun var eldre enn de andre, fordi hun var likt kledd og sminket som dem, men hun hadde noe ved måten hun snakket og oppførte seg på, som gjorde at jeg etterhvert skjønte at hun var eldre enn dem. Jeg hadde nok sett det raskere om hun hadde skilt seg ut fra mengden mtp sminke og klær.
~ Angel ~ Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2010 Bruker ikke mye sminke, sminker meg så jeg ser naturlig ut. Ellers, på klærne, så er det kanskje derfor. jeg kler meg i mer komfortable klær enn formelt. Men er anderledes når jeg jobber da1 Da er jeg formelt klær!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå